Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 Hallo,\r\n\r\nHier meld ik me weer. Het vorige probleem is nog niet geheel opgelost, maar ben ermee bezig. Het volgende doet zich alweer voor. Het betreft mijn laptop met windows7 en outlook 7. Als ik mijn mail open komt er sinds ongeveer een maand rechts onderin de balk een mapje met een rood kruis te staan en de melding off-line. Post ontvangen gaat automatisch. Post verzenden moet met de hand vanuit de uitbox. In het begin deed dit probleem zich niet voor. Afgelopen vrijdag heb ik met hulp van iemand anders office gedeïnstalleerd en met behulp van de cd weer geïnstalleerd. Wij dachten dat het probleem zou zijn opgelost, maar dat is niet zo. Weet er iemand raad? Alle instellingen staan goed en verder functioneert alles prima. In afwachting van reacties.\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nAlbert den Hartog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2010 Ik neem aan dat je Outlook [B]200[/B]7 bedoelt?\n\nKijk eens in het menu Bestand, of je daar de optie Offline werken ziet staan met een vinkje ervoor. Zo ja, even aanklikken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2010 Als er nét post ontvangen is , staat het programma dan ook off-line ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2010 Ja het vinkje is uit en ja als ik net post heb ontvangen staat er ook off line. Als ik het mailporgramma open komt dat er al te staan. Ik heb office al opnieuw geïnstalleerd nadat ik de eerdere had gedeïnstalleerd. Het heeft niet geholpen.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nAlbert. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Hallo Foobar,\r\n\r\nBij het rolmenu bestand is geen regel offline werken te vinden. Ik heb dat wel op een andere plaats gevonden en heb het daar uitgevinkt, want het stond aan. Maar ook dit helpt niet. Ik zoek al dagen lang en kan niet vinden waar ik dat kan uitzetten. Erg irrtant en frusterend. Ik heb ook al terugzetten geprobeerd en opnieuw installeren. Ook dat heeft niet geholpen. Wie weet raad?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nAlbert den Hartog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Wie kan mij verder helpen in bovenstaand probleem. ik kom er niet uit?\r\n\r\nAlbert den Hartog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Hier: [url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/563622-EXCHANGE-Outlook-2007-offline-bij-1-gebruiker[/url] lossen ze het op, door wat archive files weg te gooien. Maar dat is MS outlook exchange, maar wie weet. Men geeft daar nog een aantal suggesties.\n\nOok hier: [url]http://davidschrag.com/schlog/303/how-to-get-outlook-out-of-work-offline-mode[/url] nog wat mogelijkheden.\n\nGoogle anders zelf even met de tekst: \"outlook 2007 offline\" \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2011 Albert, hoe zit het nu met de andere vraag:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=554272#post554272[/url]\n\nIs dat dezelfde PC, of gaat het om twee aparte problemen ? Of beide programma\'s op één PC met beiden een fout ?\n\nIn ieder geval graag zekerheid geven om welk programma het gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Hallo Erik,\r\n\r\nDit zijn twee aparte vragen en ze gaan over twee verschillende computers. De vraag over outlook express gaat over mijn desktop. De vraag over outlook 2007 gaat over mijn laptop.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nAlbert. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen