Ga naar inhoud

off line bij aanzetten van outlook 7

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHier meld ik me weer. Het vorige probleem is nog niet geheel opgelost, maar ben ermee bezig. Het volgende doet zich alweer voor. Het betreft mijn laptop met windows7 en outlook 7. Als ik mijn mail open komt er sinds ongeveer een maand rechts onderin de balk een mapje met een rood kruis te staan en de melding off-line. Post ontvangen gaat automatisch. Post verzenden moet met de hand vanuit de uitbox. In het begin deed dit probleem zich niet voor. Afgelopen vrijdag heb ik met hulp van iemand anders office gedeïnstalleerd en met behulp van de cd weer geïnstalleerd. Wij dachten dat het probleem zou zijn opgelost, maar dat is niet zo. Weet er iemand raad? Alle instellingen staan goed en verder functioneert alles prima. In afwachting van reacties.\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nAlbert den Hartog.
Link naar reactie
Hallo Foobar,\r\n\r\nBij het rolmenu bestand is geen regel offline werken te vinden. Ik heb dat wel op een andere plaats gevonden en heb het daar uitgevinkt, want het stond aan. Maar ook dit helpt niet. Ik zoek al dagen lang en kan niet vinden waar ik dat kan uitzetten. Erg irrtant en frusterend. Ik heb ook al terugzetten geprobeerd en opnieuw installeren. Ook dat heeft niet geholpen. Wie weet raad?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nAlbert den Hartog.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hier: [url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/563622-EXCHANGE-Outlook-2007-offline-bij-1-gebruiker[/url] lossen ze het op, door wat archive files weg te gooien. Maar dat is MS outlook exchange, maar wie weet. Men geeft daar nog een aantal suggesties.\n\nOok hier: [url]http://davidschrag.com/schlog/303/how-to-get-outlook-out-of-work-offline-mode[/url] nog wat mogelijkheden.\n\nGoogle anders zelf even met de tekst: \"outlook 2007 offline\" \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...