Ga naar inhoud

ziggo contacten weg

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb even de laptop van me vader grondig schoongemaakt ( opnieuw instalatie windows ed.)\r\nmaar nu heb ik ook al zijn contact personen van windows mail gedelte.\r\nweet iemand hoe ik deze terug kan krijgen?\r\nik heb geen Windows old ofzo egt alles is weg.\r\nik kan het ook niet vinden als ik gewoon inlog bij [url]www.ziggo.nl[/url] en dan webmail.\r\n\r\nalvast bedankt,\r\n\r\nmatthijs
Link naar reactie
Nee, foetsie als je geen backup hebt gemaakt.\nExcuses maken :rolleyes: en verder met het leven ? \n\nDe adressen stonden waarschijnlijk in een email cliënt programma onder Windows (Outlook, Outlook Express, Thunderbird etc.), en hoef je in dat geval ook niet bij je webmail te kijken. Als ze niet door je vader op de server zijn gezet, dan is het over.\n\n\nTip voor de toekomst om zonder synchronisatie met programma\'s etc. ook nog iets te hebben:\nexporteer je adresboek als tekstbestand, en verstuur deze als tekst of bijlage naar jezelf, en zorg dat van die mail een kopie op de server blijft staan, dan heb je altijd nog iets om op terug te vallen, en kan je die adressen ook nog overal ter wereld inzien.\nJe begrijpt dat daar ook wel een beveiligingsrisico in zit...\n\n\nWat ik nog wel bedenk:\nals je de mail op de server hebt bewaard heb je met moeite wel alle adressen aanwezig.... Maar dat is wel veel werk.
Link naar reactie
Als je via webmail je mail benadert heb je niet de beschikking over een adresboek.En Windows Live mal is niet te vergelijken met hotmail. WLMail draait als client op je eigen pc en ja hij \"leent\" de contactpersonen van MSN bijvoorbeeld.\nDe mail staat op je eigen pc. Bij Hotmail op de server bij ome Bill.\n\nMaar om even on topic te gaan:\nMet heel veel geluk kan je een recovery operatie loslaten op de opnieuw met Windows geïnstalleerde schijf. \nZet die recover file weg op een (grote) lege externe disk , want er wordt vaak veel meer aan GB gevonden dan dat de systeemschijf groot is. Dat klinkt raar, maar geloof me. Een recover prog. kijkt niet naar de werkelijke grootte van het bestand, maar naar de ruimte die er voor gereserveerd was. Ik haalde wel eens meer dan 300Gb van een schijfje van 120GB.\n\nAls je heel veel geluk hebt kan je het bestandje met adressen terug vinden in de gerecoverde bestanden. Ik weet alleen de extensie er niet meer van in Vista\'s Windows mail.\n\nIk heb ooit een nieuw met Windows geïnstalleerde schijf gerecoverd om de muziek terug te halen die er daarvoor opstond. De man had toch 90% van z\'n muziek terug, ook al duurde de recover operatie meer dan 50 uur.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik het het toen gedaan met Easeus Data Recovery Wizard professional volgens mij. Die gebruik ik er al jaren voor.\r\nAls Windows door de herinstallatie een beetje op dezelfde plek op de schijf komt te staan, maar dan clean dus veel kleiner, blijft de rest van de schijf te recoveren. Ook na een format. \r\nHet leuke is dat hij dan dus ook de nieuwe Windows \"terugvindt\" \r\nHet lastige is, dat bijna elk bestand wordt genummerd en in genummerde directory\'s komt te staan in de backup file. \r\nJe kan alleen op extensie terug zoeken. Met muziek is dat niet zo lastig.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;552023]Ik het het toen gedaan met Easeus Data Recovery Wizard professional volgens mij...[/QUOTE]\r\nGeen freeware, maar wel:\r\n[url=http://www.easeus.com/datarecoverywizardpro/]Recover 1 file for FREE by the demo version![/url]\r\nDus als het bekend is in welk bestand het adresboek staat/stond....\r\n\r\n(Wel karig hoor, 1 bestandje gratis recoveren *-) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...