Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 Ik gebruik al jaren startpagina.nl als mijn startpagina Nu kan ik als ik op een vermelde site klik de betreffende site niet meer openen, doet gewoon niks. Links onder krijg ik dan \"fout op de pagina\". Ook kan ik een link die mee gezonden is in een email niet meer openen. Moet i de link seleteren , kopieeren en plakken .in de adresbalk. Weet iemand hier raad op\r\nWillie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2010 Die fout wordt in vrijwel alle gevallen niet door je computer veroorzaakt, maar door de website zelf. Het ligt dan buiten je macht om daar iets aan te doen.\n\nAls je nog een oude browser gebruikt (en dan doel ik op Internet Explorer 6) , is het misschien de moeite waard om op te waarderen naar een moderne versie. Het kan namelijk zomaar dat startpagina wel met de tijd meegaat en nieuwe functies gebruikt die je oude browser niet ondersteunt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2010 En een controle met [B]Malwarebytes\' Anti-Malware[/B] kan ook geen kwaad.\n\nDownload [B]Free Version[/B] - Installeren, openen en [B]updaten[/B] : [url]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2010 Voer de onderstaande \"fix\" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen, mogelijk verhelpt dit het probleem met de startpagina.\r\n\r\n[url]http://go.microsoft.com/?linkid=9646978[/url] \r\n\r\nVolg onderstaande stappen om het tweede probleem met links in e-mails op te lossen.\r\n\r\n• Ga naar Start \r\n• Ga naar Configuratiescherm \r\n• Ga naar Internet opties (als u deze niet vind klik dan eerst op “klassieke weergave” ) \r\n• Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen of Reset \r\n• Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen) \r\n• Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK. \r\n• Sluit Internet Explorer af. \r\n• Ga naar Start \r\n• Ga naar Configuratiescherm \r\n• Dubbelklik op standaardprogramma’s \r\n• Klik op uw standaardprogramma instellen \r\n• Stel Internet explorer in als standaard (Dit programma als standaard instellen) \r\n• Zodra u dit heeft gedaan mag u alle vensters sluiten en controleren of het probleem nog steeds bestaat. \r\n\r\nLost dit het probleem met de links niet op volg dan onderstaande stappen:\r\n\r\n• Download het volgende bestande via onderstaande link:\r\n [url]http://rudispees.110mb.com/explorer_repair_defaults.zip[/url] \r\n• Pak het bestand uit en voer het .reg bestand uit \r\n• Herstart nu uw computer en controleer of het probleem verholpen is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen