Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Ik heb een klein probleempje (zie afbeelding: [URL=\"http://dl.dropbox.com/u/15000453/Knipsel.PNG\"]http://dl.dropbox.com/u/15000453/Knipsel.PNG[/URL])\r\n\r\nOp de knop heb ik een link gezet, maar nu geeft hij de hele breedte een url, tot aan de 2 blauwe streepjes. Dat wil ik natuurlijk niet. Zit er misschien een fout in m\'n css code, of weet iemand hoe ik dit moet oplossen?\r\n\r\n[CODE].button {\r\n background-image:url(../images/normal.png);\r\n width:142px;\r\n height:42px;\r\n font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;\r\n font-size:14px;\r\n text-align:center;\r\n color:#FFF;\r\n text-decoration:none;\r\n margin-left:auto;\r\n margin-right:auto;\r\n vertical-align:middle;\r\n}[/CODE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Voeg \n[B]display: block;[/B]\neens toe aan dat stuk css. En kijk eens of dat beter gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 geen resultaat\r\n\r\nhier het stukje html code dat ik gebruikt heb voor de button\r\n\r\n[CODE]Read Blog[/CODE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Heb je hier iets aan ?\r\n\r\n[url]http://validator.w3.org/[/url] en [url]http://jigsaw.w3.org/css-validator/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 normal.png is de naam van de afbeelding waarop je Read Blog plaatst? \nHoe breed is die afbeelding? Je definieert in je css voor de class een breedte van 142px. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=ricky1;552165]Heb je hier iets aan ?\n\n[url]http://validator.w3.org/[/url] en [url]http://jigsaw.w3.org/css-validator/[/url][/QUOTE]\nNee, geen fouten te zien, maar bedankt, deze sites komen zeker nog van pas.\n\nToch fouten gezien met de 2de url:\n\n[QUOTE]# Error Line 15, Column 32: document type does not allow element \"div\" here; missing one of \"object\", \"applet\", \"map\", \"iframe\", \"button\", \"ins\", \"del\" start-tag\n\nRead Blog\n\n✉\n\nThe mentioned element is not allowed to appear in the context in which you\'ve placed it; the other mentioned elements are the only ones that are both allowed there and can contain the element mentioned. This might mean that you need a containing element, or possibly that you\'ve forgotten to close a previous element.\n\nOne possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as \"\" or \"\") inside an inline element (such as \"\", \"\", or \"\").\n[/QUOTE] Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=Obelix71;552169]normal.png is de naam van de afbeelding waarop je Read Blog plaatst? \r\nHoe breed is die afbeelding? Je definieert in je css voor de class een breedte van 142px.[/QUOTE]\r\n\r\nde breedte van de afbeelding is ook 142px, maar daar zou het zoiezo niet aan liggen, want heb hem ingesteld als een background. Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Kunnen/mogen we sowieso meekijken? Adres ? Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [url]www.wqrld.co.cc[/url] Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 In welke browser heb je hier last van?\nHeb gekeken in FF en IE en zie niet jouw afbeelding uit #1.\nWel zie ik in IE een underline onder het woord staan, welke ik niet zie in FF. Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=jo-han;552170]Toch fouten gezien met de 2de url:[/QUOTE]\r\n\r\nNeem de tijd, man ! ;) Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 het kan zijn dat hij niet laadt, de host is gratis en niet zo snel. Maar in IE heb ik het probleem met het lijntje ook en in firefox is de hele breedte een url zoals op deze afbeelding is aangewezen: [url]http://dl.dropbox.com/u/15000453/Knipsel.PNG[/url] (tot aan de blauwe lijntjes) Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=ricky1;552181]Neem de tijd, man ! ;)[/QUOTE]\r\n\r\nhaha ja, maar ik zie het probleem nog steeds niet Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Ik zie die blauwe lijnen aan de zijkant niet. FF 3.6.13 Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Een div in een link mag niet. Voeg class=\"button\" eens toe aan de en verwijder de div.\nDat in combinatie met display:block; zou moeten werken. Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=Obelix71;552186]Ik zie die blauwe lijnen aan de zijkant niet. FF 3.6.13[/QUOTE]\r\n\r\nDie lijntjes heb ik er zelf in gezet, zodat je zag tot waar de link zich bevond. Quote Link naar reactie Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=FooBar;552199]Een div in een link mag niet. Voeg class=\"button\" eens toe aan de en verwijder de div.\r\nDat in combinatie met display:block; zou moeten werken.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt!! je hebt me hier heel veel mee geholpen. Quote Link naar reactie Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen Reageer op dit topic × Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan. × Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link × Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker × Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in Afbeeldingen invoegen vanaf URL × Desktop Tablet Smartphone Reactie toevoegen Volgers 0 Ga naar topic overzicht Populaire leden Week Maand Jaar Altijd Lampje 1 Toon meer Leden Geen leden om te tonen Recente topics 0 Elektrische kookplaat milana · dinsdag om 04:15 2 Aeg wasdroger verstopt ruben · maandag om 23:12 1 Office Professional + Microsoft 365 beide geinstalleerd... is dat nodig? Eriktex · 27 november 6 Rook uit was/droogmachine milana · 24 november 12 De Siemens droger serviceklep…. Marsjak · 20 november Nieuwste Topics Alle activiteit Home Techcafe Internet en hosting help, css, url × Bestaande gebruiker? Log in Registreren Forum categorieën Terug Welkom in de Kieskeurig community Populair! Terug Wasmachines en wasdrogers Laptops en computers Zonnepanelen Woning en energie Terug Warmtepompen en CV-ketels Zonnepanelen Beeld en geluid Terug Televisies Soundbars, speakers, receivers en audio Huishouden en keuken Terug Wasmachines en wasdrogers Koelen, vaatwassers en keukenapparatuur Airco's en ventilators Stofzuigers en huishoudapparaten Koffie en thee Mobiel Terug Smartphones en tablets Smartwatches en (sport)wearables Techcafé Terug Laptops en computers Printers monitors en overige hardware Alles over Apple Besturingssystemen Beveiliging en privacy Smarthome Internet en hosting Social media Thuisnetwerken Overige tech Foto en video Terug Fotografie en video Fietsen Terug E-bikes en accessoires Tuin en klussen Terug Grasmaaiers, barbecues en klusgereedschap Verzorging Terug Elektrische tandenborstels en verzorging Gaming Terug Consoles, games, films en muziek Deals Terug Black friday en andere deals Kieskeurig en overig Terug Laatste nieuws, acties en video's Gewoon gezellig Alle overige vragen en feedback Community menu Terug Forums Blogs Meestgestelde vragen Online gebruikers Erelijst Activiteit Terug Alle activiteit Zoeken Kieskeurig.nl Terug Kieskeurig Best reviewed Prijsdalers Lifehackgidsen ID.nl Terug ID.nl Zekerheid & gemak Huis & entertainment Mobiliteit Gezond leven Energie & klimaat × Nieuwe aanmaken...
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=Obelix71;552169]normal.png is de naam van de afbeelding waarop je Read Blog plaatst? \r\nHoe breed is die afbeelding? Je definieert in je css voor de class een breedte van 142px.[/QUOTE]\r\n\r\nde breedte van de afbeelding is ook 142px, maar daar zou het zoiezo niet aan liggen, want heb hem ingesteld als een background. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Kunnen/mogen we sowieso meekijken? Adres ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [url]www.wqrld.co.cc[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 In welke browser heb je hier last van?\nHeb gekeken in FF en IE en zie niet jouw afbeelding uit #1.\nWel zie ik in IE een underline onder het woord staan, welke ik niet zie in FF. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=jo-han;552170]Toch fouten gezien met de 2de url:[/QUOTE]\r\n\r\nNeem de tijd, man ! ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 het kan zijn dat hij niet laadt, de host is gratis en niet zo snel. Maar in IE heb ik het probleem met het lijntje ook en in firefox is de hele breedte een url zoals op deze afbeelding is aangewezen: [url]http://dl.dropbox.com/u/15000453/Knipsel.PNG[/url] (tot aan de blauwe lijntjes) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=ricky1;552181]Neem de tijd, man ! ;)[/QUOTE]\r\n\r\nhaha ja, maar ik zie het probleem nog steeds niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Ik zie die blauwe lijnen aan de zijkant niet. FF 3.6.13 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 Een div in een link mag niet. Voeg class=\"button\" eens toe aan de en verwijder de div.\nDat in combinatie met display:block; zou moeten werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=Obelix71;552186]Ik zie die blauwe lijnen aan de zijkant niet. FF 3.6.13[/QUOTE]\r\n\r\nDie lijntjes heb ik er zelf in gezet, zodat je zag tot waar de link zich bevond. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2010 [QUOTE=FooBar;552199]Een div in een link mag niet. Voeg class=\"button\" eens toe aan de en verwijder de div.\r\nDat in combinatie met display:block; zou moeten werken.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt!! je hebt me hier heel veel mee geholpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten