Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Delen Geplaatst: 11 december 2010 Ik gebruik al sinds jaar en dag outlook express naar tevredenheid maar nu heb ik voor de 2e keer een zelfde probleem.\r\nVolgende is het geval:\r\n\r\nIk wil een email versturen of beantwoorden dan zet OE dit netjes in postvak uit. Gaat de mail versturen maar geeft een geel driehoekje zonder tekst en uitleg maar laat hem staan in postvak uit ipv de verzonden box. De email wordt wel ontvangen door de andere kant maar krijgt hem vervolgens tig keer omdat ik mijn email controleren heb staan op 5 minuten!!!!\r\n\r\nIk heb dit probleem eerder gehad en het toen opgelost met het aanmaken van een identiteit in OE maar nu 2 maanden later zelfde probleem kan wel weer een nieuwe id maken maar dan heb ik over 1 jaar tig id\'s\r\n\r\nIemnd een suggestie.\r\n\r\nOE 6.00.2900.5512\r\nNod 32 virus scanner Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Hoe vol is de map verzonden berichten?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Ruim 7000 berichten....\r\nGelijk achter de schermen de dbx weggehaald en OE opnieuw opgestart.\r\n\r\nHij doet het weer normaal...dus top tip.\r\nProbleem verholpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Da\'s ook wel heftig veel jah.....:-) Mooi dat het opgelost is.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen