Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Delen Geplaatst: 10 december 2010 Wie kan me vertellen, hoe ik de berichten in verwijderde items\r\nautomatisch kan verwijderen na afsluiten van windows live mail 2011.\r\nIn versie 2009 kan ik het bij Extra - opties - Geavanceerd - onderhoud,\r\neen vinkje plaatsen bij berichten verwijderen met afsluiten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Bedankt dutch-online, \'t is de nieuwe pc van mijn dochter, waar ik\nWLM 2011 geinstalleerd had.\nKan je mij ook uitleggen, hoe ik alle berichten en accounts van OE 6\nvan een nu externe HD over kan brengen naar deze WLM 2011?\nIk had bij importeren via OE en bladeren, al de bestanden van out-\nlook express gesorteerd, maar verder kom ik niet. Het loopt vast.\nWat moet ik nog meer doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 1) Dat zelfde pijltje en dan importeren> Outlook Express 6 > hoofdindentiteit > bladeren naar map met geexporteerde mail (of dan map met mail op de nu externe disk) en voila. \n2) Adressen moet je importeren via Contactpersonen menu.\n3) accounts = Opties > emailaccounts. In het volgende scherm kan je ze importeren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen