Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Delen Geplaatst: 10 december 2010 Hallo\r\n\r\nIk ben voor iemand bezig een website te maken bij tk (gratis) en ik kom er met het volgende probleem niet uit:\r\n\r\nVoeg Tags toe\r\n\r\nEen tag is een verzamelijk van één, twee of drie kernwoorden die je webpagina of website het best beschrijven. Per TiKilink is een minimum van drie tags vereist om je website te koppelen met anderen. Houd de taal van de tags hetzelfde als de website. Voorbeeld: als je informatie op je website hebt over mobiele telefoons op een Nederlandse website dan kunnen sommige tags \'mobieltje\',\'mobiel bellen\' en \'telefoon\' zijn.\r\n\r\nVoeg tags toe die matchen met je website.\r\n\r\nIk snap er niks van wie kan mij duidelijk vertellen wat ik er nou precies in moet vullen?.\r\n\r\nDe website gaat over muziek en ik vul bij Tikitags muziek in en dan druk ik op volgende en dan wordt dat geweigerd wat nu?\r\n\r\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 [QUOTE=passiepas;551516] Per TiKilink is [B]een minimum van drie tags[/B] vereist om je website te koppelen met anderen.[/QUOTE]\nMoet je niet drie tags in één keer invullen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 ja dat had ik ook gedaan maar dat werkt dus niet hij weigert steeds en ik zou ook niet weten wat ik allemaal nog meer moet invullen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 dat is een reclame balk boven aan je website. met info over andere .tk domeinen als je dat uitzet geen reclame anders wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 wat moet ik nu precies invullen dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Werkt de website als je niks invult? Dan lekker niks invullen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 de website is blanko als ik op de website ben zonder in te loggen. ik kan helaas niet verder omdat ik bij tikitags vast kom te zitten. ik weet helaas niet wat ik daar moet invullen dat is de vraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Vul dan minimaal drie keywords in die je site beschrijven (waarbij één keyword uit maximaal 3 woorden mag bestaan). Als je maar één invulvak hebt, zul je de keywords waarschijnlijk door een komma moeten scheiden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 [QUOTE=FooBar;551548]Vul dan minimaal drie keywords in die je site beschrijven (waarbij één keyword uit maximaal 3 woorden mag bestaan). Als je maar één invulvak hebt, zul je de keywords waarschijnlijk door een komma moeten scheiden.[/QUOTE]\r\n\r\nWat ingewikkeld allemaal ja tenminste voor mij dan.\r\n\r\nDe site moet een internetradio worden en ik had al muziek ingevuld dat is blijkbaar niet goed of niet genoeg wat moet ik nog meer invullen? ik heb een stuk of 8 vakjes die je kan invullen op de site Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Muziek, internetradio, luisteren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 [QUOTE=passiepas;551550]ik heb een stuk of 8 vakjes die je kan invullen op de site[/QUOTE]\r\nDan in minimaal drie vakjes iets invullen. Je kunt de voorbeelden van erikdenhouter daar in over nemen en dan moet het goed zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 zoiets had ik al wel ingevuld en elke keer weigert die snap er niks van maar zodra ik tijd heb zal ik het nog eens proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Het is nu gelukt hehe.\n\nMaar nu weet ik niet hoe ik de website verder moet maken op tk. hoe moet ik dan winamp toevoegen en een chatbox en andere dingen?.\n\nDit is de site maar er staat alleen nog een reclamebalk bovenin:\n[url]http://www.studio2js.tk/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 .tk is alleen een domeinnaam, geen webhosting.\nJe zult dan ook ergens anders (gratis) webhosting moeten betrekken en vervolgens je .tk domein daar naar laten verwijzen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Oh dat wist ik niet ik dacht tk is gratis dan maak ik daar een website maar helaas die kan ik dus net zo goed verwijderen?.\n\nIk zal eens kijken welke website het beste kan die vrij goedkoop is en ook waar buma stemra rechten of zoiets bij in zit.\n\nBedankt voor de hulp en reacties. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 [QUOTE=passiepas;551635]Oh dat wist ik niet ik dacht tk is gratis dan maak ik daar een website maar helaas die kan ik dus net zo goed verwijderen?.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nKwestie van lezen ;-)\r\nWoelmuis is wel gratis en biedt ook webruimte.\r\n\r\n[QUOTE=passiepas;551635]\r\nIk zal eens kijken welke website het beste kan die vrij goedkoop is en ook waar buma stemra rechten of zoiets bij in zit.\r\n[/QUOTE]\r\nNeem aan dat je met website een hostingbedrijf bedoelt? \r\nEen host die de buma stemra rechten er bij in heeft?! :s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 [QUOTE=passiepas;551635]die kan ik dus net zo goed verwijderen?[/QUOTE]\r\n\r\nVerwijderen zou ik niet doen, want je kunt je .tk domein straks laten verwijzen naar je gratis webruimte.\r\nBij die gratis webruimte krijg je namelijk een domeinnaam in de vorm van [url]http://members.gratiswebruimte.com/jouwnaam[/url] of eventueel [url]http://jouwnaam.gratiswebruimte.com[/url]\r\nDan ziet [url]www.jouwnaam.tk[/url] er toch nog een heel stuk beter uit, hoewel een echte domeinnaam er natuurlijk het professioneelste uitziet.\r\n\r\nEen host die de buma-rechten voor je heeft afgekocht zul je niet gaan vinden. Niet gratis, want het geld moet ergens vandaan komen. Ook niet betaald, want de meeste websites hebben dat niet nodig en daarmee zouden de pakketten onnodig duur worden. Zul je toch zelf moeten regelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Tags? Dat zie je ook op forums vaker. Vul daar eens in: Google, Digg en StumbleUpon. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen