Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 Hallo, ik heb een vraag, ik heb op een laptop Incredimail geinstalleerd, met Hotmail account, als ik een mail verstuur werkt hij maar als ik later weer een mail wil openen komt er een meldig van :ERR login toegestaan slechts elke 15 minuten, dit is de vertaalde tekst, ik heb Vista en een Incrdimail met een licentie.\r\nwat is de oorzaak of wat moet ik veranderen in de installatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Kennelijk moet je bij Hotmail, na het uitloggen, 15 minuten wachten voordat je weer mag inloggen. Dat is wat ik eruit begrijp. Het staat volgens mij dus los van Vista en Incredimail. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Hmm die 15 minuten grens, ben ik nog nooit tegenaan gelopen, maar goed. Weet wat je doet met Incredimail. Het is lastig te backuppen, lastig te converteren en bedreft je scherm met wandelende obers. (Dat laatste is mijn persoonlijke mening). \nWil je ooit weer terug naar MS Outlook of Windows mail heb je een groot probleem.\nIk werk nu met Windows Live Mail en kan elke seconde inloggen bij Hotmail als ik wil.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Bedankt voor je reactie. ik heb Incredimail al een paar jaar en werkt goed, en die ober kan je veranderen in diversen mailmelders in vlinders en diversen, bij windows mail en Hotmail heb je geen melders en ook geen diversen briefpapier, maar ik ben een hele dag bezig geweest met kpnmail en kon deze er niet inkrijgen, dus toch maar weer Incredimail met Live.com met een Hotmail account. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Ik vind dat een goede zaak als hotmail dat gedaan heeft. Minstens elke 10 minuten en niet korter. Er zijn halve zolen die elke minuut hun mail controleren. Als iedereen dat doet is het leuk voor de mailservers. Onzinnige en onnodige load veroorzaken noem ik dat.\r\n\r\nIeder zijn hobby en net als Windows ME kan Incredizooi bij sommigen ook langere tijd goed werken.\r\nJe moet er dan wat geluk bij hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Bedankt voor jullie reactie\'s ik weet genoeg en sluit dit onderwerp over Incredimail. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen