Ga naar inhoud

Nieuw systeem 450 euro max

Aanbevolen berichten

Ik zoek voor een kennis een goed systeem (pc). Het budget is maximaal 450 euro.\r\nDe pc wordt gebruikt voor surfen (marktplaats) bankzaken regelen, email en moet een jaar of 8 mee kunnen. (Ik weet het je schrijft ze af in 3 jaar).\r\n\r\nLiefst met een eigen videokaartje.\r\nWindows 7 moet erbij zijn.\r\nLiefst ook assembleren, want anders moet ik garantie gaan geven en daar heb ik geen zin in.\r\n\r\nHij was nu bezig met de volgende configuratie (telefonisch doorgekregen)\r\nIntel dual core 2.8 Ghz\r\nWindows 7 home nl\r\n2 GB mem\r\n160 GB hd\r\nDVD Rom\r\nPrijs 459 euro en ik vond dat te weinig waar voor het geld. (Wel kant en klaar zo mee te nemen)\r\n\r\nVooral de processor en de hoeveelheid memory leken mij toch wat aan de lichte kant. \r\nHIj moet weer een jaar of 8 vooruit kunnen.\r\nIk zie uw voorstellen heel graag tegemoet.\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Losse videokaart is een beetje onzinnig voor de toepassingen die die kennis noemt. Onboard video oplossingen zijn tegenwoordig krachtig genoeg om Full HD video weer te geven. Kijk eens bij Dell naar een leuke aanbieding incl. Win 7 licentie, bijv. in de AMD hoek. Kan geen computerbouwer qua prijs/kwaliteit tegenop.\r\n[url]http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/inspiron-570_headless_rec/fs.aspx?refid=inspiron-570_headless_rec&s=dhs&cs=nldhs1[/url]\r\n\r\n(En dan vooral de aanbieding voor 499 euro, nu met gratis bezorging)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...