Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 Ik zoek voor een kennis een goed systeem (pc). Het budget is maximaal 450 euro.\r\nDe pc wordt gebruikt voor surfen (marktplaats) bankzaken regelen, email en moet een jaar of 8 mee kunnen. (Ik weet het je schrijft ze af in 3 jaar).\r\n\r\nLiefst met een eigen videokaartje.\r\nWindows 7 moet erbij zijn.\r\nLiefst ook assembleren, want anders moet ik garantie gaan geven en daar heb ik geen zin in.\r\n\r\nHij was nu bezig met de volgende configuratie (telefonisch doorgekregen)\r\nIntel dual core 2.8 Ghz\r\nWindows 7 home nl\r\n2 GB mem\r\n160 GB hd\r\nDVD Rom\r\nPrijs 459 euro en ik vond dat te weinig waar voor het geld. (Wel kant en klaar zo mee te nemen)\r\n\r\nVooral de processor en de hoeveelheid memory leken mij toch wat aan de lichte kant. \r\nHIj moet weer een jaar of 8 vooruit kunnen.\r\nIk zie uw voorstellen heel graag tegemoet.\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Losse videokaart is een beetje onzinnig voor de toepassingen die die kennis noemt. Onboard video oplossingen zijn tegenwoordig krachtig genoeg om Full HD video weer te geven. Kijk eens bij Dell naar een leuke aanbieding incl. Win 7 licentie, bijv. in de AMD hoek. Kan geen computerbouwer qua prijs/kwaliteit tegenop.\r\n[url]http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/inspiron-570_headless_rec/fs.aspx?refid=inspiron-570_headless_rec&s=dhs&cs=nldhs1[/url]\r\n\r\n(En dan vooral de aanbieding voor 499 euro, nu met gratis bezorging) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 [url]http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_07COM/01_DESKTOP/productdetails/80000687/Acer_eMachines_ET1840_E5700_3GB_500GB_Intel_GM[/url]\n\nWat dacht je van deze dan?\nEen Acer voor € 399,00. Een aanbieding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Dankjewel Obi ik ga daar op zoek.\nKan00123 Ik heb al zoveel Acer gerepareerd, dat ik dat merk aan niemand zal adviseren. Sorry en toch bedankt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Ik zie dat Dell de prijs heeft laten zakken van 499 naar 469, maar bezorgkosten van 29 euro komen er dan wel weer bij ... (komt dus nagenoeg op hetzelfde uit). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Yeps ik las het vanmorgen.\r\nMaar hij heeft besloten de buidel open te trekken en een pc te kopen van 750 euro. Lijkt mij wat heftig, voor zijn doel, maar goed. Ik hoor als het goed is vandaag precies wat tie heeft gekocht.\r\nIn elk geval bedankt.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen