Ga naar inhoud

Foutmeldingen op eigen site, 403& 404

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal \r\n\r\nwie is het brein wat me kan helpen??!\r\n\r\nIk heb een site gemaakt deze wil ik op een subdomein zetten. Mijn host is flexwebhosting.\r\nAlles gaat goed ik krijg de hele boel erop gezet zonder problemen maar als ik dan naar de site ga krijg ik de volgende melding: \r\n\r\nForbidden\r\nYou don\'t have permission to access / on this server.\r\n\r\nAdditionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.\r\n\r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nApache/2 Server at [url]www.sunsation-opglabbeek.be[/url] Port 80\r\n\r\nIk ben er echt al de hele dag aan bezig shame on me! \r\nMaar het lukt me niet. Heb al eerder sites gemaakt nooit problemen gehad. de site die het hoofddomein is geeft hetzelfde probleem nu. \r\n\r\nHulp is heel erg welkom alvast bedankt!!!!\r\n\r\ngroetjes Joyce
Link naar reactie
Vermoedelijk heb je het subdomein verkeerd aangemaakt.\r\nNormaliter, vooral als je Directadmin als klantpaneel hebt, dan gaat het als volgt voor jouw domeinnaam:\r\n\r\n/home/joyce1985/domains/jouwdomeinnaam.nl/public_html\r\n\r\nEn voor een subdomeinnaam:\r\n\r\n/home/joyce1985/domains/jouwdomeinnaam.nl/public_html/subdomein\r\n\r\nDeze wordt automatisch op die manier aangemaakt als je een subdomein via je controlepaneel maakt.\r\nJe moet dan wel zorgen dat er een index file in staat, index.html of index.php ofzo, zodat je de genoemde foutmelding niet krijgt.\r\n\r\nEigenlijk hoor je bij je hoster aan te kloppen voor dit soort support maar die slaapt natuurlijk al.:)\r\n\r\nHet kan ook een rechtenprobleem zijn, maar dan moet er toch iets heel vreemd mis zijn gegaan. Misschien een .htaccess file verkeerd gezet ofzo?\r\n\r\nP.s. Mocht je nog vragen hebben mail je dan even op info (at) satellitefun punt org want ik weet niet zeker of ik nog op het forum kom vannacht maar ben nog wel effe wakker.
Link naar reactie
Ja het is altijd uitkijken met gebruik van hoofdletters. Het beste kun je op websites gewoon alles met kleine letters gebruiken, dat is makkelijk te onthouden en werkt op alle platformen.\r\nBepaalde zaken, zoals net die index files worden door het systeem alleen bekeken als deze met kleine letter gemaakt zijn.\r\n\r\nFijn te horen dat het gelukt is, veel plezier met je site!(Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...