Ga naar inhoud

flash in chrome en firefox

Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een website waarop ik ook een kleine flash achtergrond heb.\nop internet explorer doet deze het prima, alleen in chrome en firefox werkt het niet.\n\nnu heb ik wel een afbeelding die wordt weergegeven wanneer het flash bestand niet werkt, alleen irriteer ik mij er toch mateloos aan dat zo\'n mooi stukje flash in deze bekende browsers niet werkt.\n\ndit is mijn code:\n\n[code]\n\n
\n \n\n\n\n\n\n\n \n
\n\n\n[/code]\n\nmoet ik hem in deze browsers anders embedden of kan dit gewoon weg niet? (laatste lijkt me sterk)\n\nbvd,\npatrick
Link naar reactie
Heb even naar de url gekeken, en het lijkt erop dat er iets niet goed is aan de code. Hier in Firefox is flash gewoon geinstalleerd, maar het wordt niet getoond. Bestand staat ook gewoon goed op de server, dus ook daar ligt \'t niet aan.\n\nSchijnt dat je voor Firefox en Chrome de tag moet gebruiken, zie hier voor meer info: [url]http://www.longtailvideo.com/support/jw-player/13/embedding-flash[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=middelpat;551435]een animated gif is geen optie, er gaat te veel kwaliteit verloren of de gif wordt veel te groot.[/QUOTE]\r\nDat hoeft niet. Je kunt ook alleen die drie bewegende ringen in een gif zetten en deze over de rest heen leggen.\r\nMaar met die embed moet het ook goed komen, dus wat dat betreft zou ik niet meer moeite doen dan nodig is.\r\n\r\nOverigens, vind je Acer echt zo goed dat je daarvoor reclame wil maken in je banner?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...