Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Delen Geplaatst: 7 december 2010 hoi allemaal ben nieuw hier dus als een en ander niet volgens de regels gaat laat het me dan ff weten.\r\nDe vraag heb van een vriend van mij een 3 jaar oude dell comp gekregen waarvan harde schijf was gecrasht.\r\ndus ik denk ff nieuwe dr in en klaar.\r\nhad nog 1 liggen die erin gezet en nu geeft ie de volgende fout\r\nstop:0x0000007b(0xf7c7b524,0xc0000034,0x00000000,0x00000000)\r\niemand enig idee hoe ik dit weer aan de praat krijg??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Hallo,\r\n\r\nIk hoop dat je [URL=\"http://support.microsoft.com/kb/324103/nl\"]>>hier<<[/URL] wat aan heb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Heb je Windows dan opnieuw geïnstalleerd ? Of het systeem overgezet ?\n\nZo\'n soort fout komt vanuit Windows, dus er staat een Windows op die schijf.... Maar is dat een Windows die toevallig nog op die schijf stond ? Die is dan geïnstalleerd met een ander systeem, en dat gaat niet werken.\n\nWindows moet dan opnieuw geïnstalleerd worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2010 Bij de installatie van Windows XP op een 1005P had ik dezelfde foutmelding.\r\nHet veranderen van een BIOS instelling hielp toen. (HDD als IDE) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2010 Dat kan, SATA schijf, en dan had je geen SATA driver via F6 toegevoegd.... ?\n\nMaar thefinisher geeft nog niet zo veel info over wat er nu op die nieuwere schijf staat of geïnstalleerd is of moet worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen