Ga naar inhoud

Laptop blijft hangen bij windows updates installeren. Hoe kan ik deze weer starten?


robin194

Aanbevolen berichten

Ik heb een Lenovo laptop met windows 10, die na het opstarten blijft hangen op het update scherm. De melding "Updates worden uitgevoerd. 72% voltooid. Schakel de computer niet uit. " Het cirkeltje draait een tijdje en stopt er dan ook mee. Enige mogelijkheid is het hard uitschakelen, maar na opstarten gaat het weer precies hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
update uitzetten in Windows 10 Gebruik je Windows 10 Professional, Enterprise of Education? Dan kun je de lokalegroepsbeleidsobjecteditor gebruiken om automatische updates uit te schakelen. Ga naar het zoekveld naast de startknop, typ de tekst gpedit.msc en klik op het zoekresultaat. Er wordt dan een nieuw venster geopend met de naam Groepsbeleidsobjecteditor. Navigeer in het linker paneel naar Computerconfiguratie > Beheersjalonen > Windows-onderdelen > Windows Update. Dubbelklik in het rechter paneel op Automatische updates configureren. Er verschijnt een nieuw venster. Klik aan de linkerkant op Ingeschakeld en kies onder Opties update uitschakelen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...