Ga naar inhoud

Pc start niet meer op

Aanbevolen berichten

Bij \'t opstarten krijg ik twee venstertjes te zien:\r\nNo video input en daarna Entering sleep mode.\r\nHeb een nieuwe videokaart gekocht ( mocht het terug brengen, als \'t\r\nniet daaraan ligt), maar daar krijg ik hetzelfde te zien.\r\nMoederbord gereset door de knoopbatterij even eruit te nemen.Ook niet. Ook op een andere monitor aangesloten, hetzelfde resultaat.\r\nComputer is van mijn schoonzoon. Een Medion PC. Windows XP SP 3.\r\nWaar kan het verder aan liggen?
Link naar reactie
Medion Model is Pc MT5\nType: MED MT 91.\nWas een keer met dit zelfde probleem naar Mycom gegaan en die \nconstateerde een gecraschte harde schijf. Die werd vervangen en \ndaarna startte de computer een tijdje normaal op, nadat ik de nieuwste Nvidea drivers voor de bewuste videokaart had gedownload.Maar vanaf gisteren begon het weer met die storingen.\nIk zal proberen zonder kaart op te starten.
Link naar reactie
Als er ook een VGA poort op je moederbord zit, zou het bios nog onjuist kunnen zijn ingesteld. \nProbeer eens een bios reset door de dipswitch op het moederbord een aantal seconden om te zetten. (Kijk hiervoor in de handleiding van het moederbord. Dat zou hem moeten zijn: MSI MS-6399\n\nNormaal staat dit op auto, zodat hij een ingestoken videokaart ook gebruikt, maar deze zou dan op onboard agp kunnen staan, waardoor de extra videokaart geen beeld door krijgt. \nZo niet dan zal mogelijk het slot van het moederbord het begeven hebben?.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...