Ga naar inhoud

Game pc rond 900 euro

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal inmiddels maak ik de computers zelf voor klanten in tegenstelling van vorig jaar weet ik nu aardig wat van computers. Dus ik weet nu wel hoe je een computer samensteld. Maar ik laat het altijd even hier horen wat ik ervan denk. ik wil namelijk weten of hij beter een i7 kan nemen of een phenom x6 processor. En of ik beter even kan zegegn dat hij moet wachten op de 6900series van AMD/Ati en eventueel voor de sandy bridge moederborden en processors.\r\n\r\nik had zelf al een samenstelling gedaan maar kwam er niet mee uit omdat hij hem alleen voor gamen gaat gebruiken. Dus zou een i7 eigenlijk overbodig zijn want die gaat toch niet echt veel sneller als een x6 processor in games of is dit niet waar ik dacht dat de i7\'s meer baat hadden bij videobewerking.\r\n\r\ndit zijn de samenstellingen\r\namd 1055t: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/26848[/url]\r\ni7 950: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/59271[/url]\r\ni5 760: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/91694[/url]\r\n\r\nEDIT:\r\nzitten geen grafische kaarten bij omdat ik hier nog niet aan uit ben heeft iemand een idee is gtx 460 sli beter of toch 6870 crossfire
Link naar reactie
[QUOTE=codmw2;550994]ik wil namelijk weten of hij beter een i7 kan nemen of een phenom x6 processor.[/QUOTE]Dat hangt van de games af die hij draait. Overall gezien is de i7 wel beter in games dan de Phenom II X6, behalve in zeer multithreaded opgezette games (die dus meer baat hebben bij meer cores). \r\n[QUOTE=codmw2;550994]En of ik beter even kan zegegn dat hij moet wachten op de 6900series van AMD/Ati en eventueel voor de sandy bridge moederborden en processors.[/QUOTE]Hoe langer ie wacht, des te meer kans dat ie z\'n PC door iemand anders laat samenstellen dan jij ...\r\n[QUOTE=codmw2;550994]zitten geen grafische kaarten bij omdat ik hier nog niet aan uit ben heeft iemand een idee is gtx 460 sli beter of toch 6870 crossfire[/QUOTE]Dit is ook weer sterk afhankelijk van de soort games die hij draait: de ene game draait gewoon beter op nVidia kaarten dan op Radeon kaarten en andersom. En trouwens vallen de GTX460 kaarten in een goedkopere prijsklasse dan de HD6870\'s, dus die vergelijking gaat niet op ... een betere vergelijking is 2 x GTX460 1GB vs. 2 x HD6850.
Link naar reactie
[QUOTE=\'Uf]killsh0t;551023\']De hd 69** kwam dacht ik deze week uit maar er is ook nog wat vertraging dus ik weet het niet zeker.\r\nHet kan ook januari zijn ik zeg het wel wanneer ze er zijn want ik vind het ook nogal onduidelijk.\r\nIn de i7 samenstelling Zou ik een 3x 2gb geheugen setje in zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nowja dom van mij ik denk daar niet eens meer bij na ben zo gewend om 4gb te pakken maar ik snap wel 3x2 gb omdat het tripple channel is toch\r\n\r\nbtw wat vind jij amd platform of toch intel platform
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;551006]Dat hangt van de games af die hij draait. Overall gezien is de i7 wel beter in games dan de Phenom II X6, behalve in zeer multithreaded opgezette games (die dus meer baat hebben bij meer cores). \r\nHoe langer ie wacht, des te meer kans dat ie z\'n PC door iemand anders laat samenstellen dan jij ...\r\nDit is ook weer sterk afhankelijk van de soort games die hij draait: de ene game draait gewoon beter op nVidia kaarten dan op Radeon kaarten en andersom. En trouwens vallen de GTX460 kaarten in een goedkopere prijsklasse dan de HD6870\'s, dus die vergelijking gaat niet op ... een betere vergelijking is 2 x GTX460 1GB vs. 2 x HD6850.[/QUOTE]\r\n\r\nallereerst bedankt voor het reageren maar ik had de gtx 460 vs 6870 crossfire gedaan omdat \r\nde gtx 460 sli voor de i7 platform in gedachten had omdat die 6870 crossfire niet gaat lukken met die i7 samen binnen het budget ik heb namelijk echt max 900 euro
Link naar reactie
Als je nou gewoon kiest voor een i7-860. Daarbij een leuk socket 1156 moederbordje, en het scheelt al heel veel in kosten met een socket 1366 setup. En de i7-860 en i7-930 verschillen qua gameprestaties niets tot nauwelijks.\nVoor de videokaart keuze is het misschien makkelijk om te vermelden wat voor soort/welke games hij speelt.
Link naar reactie
[QUOTE=Kavish;551069]Als je nou gewoon kiest voor een i7-860. Daarbij een leuk socket 1156 moederbordje, en het scheelt al heel veel in kosten met een socket 1366 setup. En de i7-860 en i7-930 verschillen qua gameprestaties niets tot nauwelijks.\r\nVoor de videokaart keuze is het misschien makkelijk om te vermelden wat voor soort/welke games hij speelt.[/QUOTE]\r\n\r\nhij speelt alles op hoogste zowel games die beter zijn bij nvidea maar ook van ati:cool:
Link naar reactie
[QUOTE=\'Uf]killsh0t;551112\']Als je voor een p55 gaat wacht dan nog even tot dat de nieuwe sandybridge processors uit zijn. Want die ondersteunen teminste usb 3.0 en sata-600 wat ze ook op de meeste x58 moedeborden zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar hoef je niet op te wachten hoor.... De meeste P55A moederborden (en die zijn er al een tijdje) ondersteunen beide......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...