Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 hallo,\r\n\r\nMijn computer werkt op het eerste zicht normaal maar bij inzage van het systeemlogboek vind ik een fout die om de paar minuten terugkomt (rood bolletje met wit kruisje in):\r\n\r\nBron: disk\r\ntype: fout\r\nGebeurtenis: 11\r\n\r\ndubbelklikken geeft volgende informatie: het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in /Device/harddisk*/D. \r\n(opmerking:* is een cijfer dat variëert van 1 tem 4)\r\n\r\nGraag vernam ik wat dit betekent en wat ik eventueel kan doen om die steeds terugkerende fout te vermijden.\r\n\r\nOelewapper1. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 nou dat zal denk ik steeds vaker voorkomen,het betekent namelijk dat je hd het misschien binnekort er helemaal mee stopt!!!\r\ndus heb je belangrijke gegegevens,doe ze back-uppen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Doe een diepe schijf controle (alles aanvinken) en kijk wat Windows ervan zegt in het logboek. (En dat zegt vaak niet alles).\nHet kan zomaar zijn, dat je IDE of SATA ontroller even van slag is en een driver update nodig heeft. (omdat het cijfer van disk varieert)\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen