Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Delen Geplaatst: 4 december 2010 Sinds een week of wat kan ik geen bestanden meer direct openenen die ik download (pdf,nzb,excel enz) (windows 7) :confused:Ik moet ze eerst opslaan en dan openen. Heb gekeken bij standaardinstellingen maar daar kan ik niets vinden hoe ik dit op zou moeten lossen. \r\nWie heeft een idee?Zal vast simpel zijn maar ja... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Wil niet eerst scannen maar gelijk openen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Welke browser? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 internet explorer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 weet inmiddels dat ik dit via de downloadmanager zou kunnen oplossen maar dat is denk ik ook het probleem, dat ding wil niet openen ctrl-j. Wat kan er aan de hand zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Gebruik je voor alle downloads een downloadmanager? Welke? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Is dit bij Internet Explorer 8 of Internet Explorer 9 Beta? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Ga eens naar \'start\', dan naar \'standaardprogramma\'s\' (rechts in het start menu) en dan naar \'uw standaard programma\'s instellen\'.\r\nKlik in de linker kolom op \'Internet Explorer\' en dan onder in het scherm op \'dit programma als standaard instellen\'.\r\nKijk eens of het nu wel werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 gebruik 9 Beta. @qpc ga zo ff kijken of dat werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 @qpc, dat lost het niet op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Was ik al bang voor toen ik later zag dat je IE9 beta gebruikte......\nIk heb dit zelfde probleem ook gehad, oa met het downloaden van NZB\'s crashte IE9 zelfs 9 van de 10 keren. Ik heb geen oplossing kunnen vinden en ben weer terug gegaan naar IE8. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Grappig, ben net naar IE8 terug, wat een genot!\r\nik denk toch echt dat er iets goed mis is met IE9 samen met W764b Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 [QUOTE=norvug;551198]ik denk toch echt dat er iets goed mis is met IE9 samen met W764b[/QUOTE]\r\nHet is ook niet voor niks een beta. Daarvan kun je niet verwachten dat alles 100% werkt. Van een RC (Release Candidate) kun je zoiets verwachten, maar niet van een beta. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Ik verwachtte eigenlijk wel dat het zou werken want de verhalen op internet zijn lovend over IE9 B Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2010 De Betaversie van Internet Explorer 9 beschikt nu eenmaal over een downloadmanager die niet uit te schakelen valt. Afwachten op een nieuwe build of de uiteindelijke versie is de enige optie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2010 [QUOTE=Lars Webcare Microsoft;551304]De Betaversie van Internet Explorer 9 beschikt nu eenmaal over een downloadmanager die niet uit te schakelen valt. Afwachten op een nieuwe build of de uiteindelijke versie is de enige optie.[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je hiermee te zeggen dat jij informatie hebt dat in de volgende build of uiteindelijke versie dit wel uit te schakelen is? Zo ja, dan ga ik IE9 uiteraard bij een volgende build opnieuw proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2010 U kunt het best nog even bij Internet explorer 8 blijven want de Beta 9 is tot nu toe nog ècht een beta en vertoond talloze van dit soort onhebbelijkheden.\nMaar dat is een andere discussie dus to the point:\n\nU gaat naar\n[U]extra - internetopties - beveiliging[/U]\nselecteer de [I]zone interne[/I]t en klik\n[U]aangepast niveau[/U]\nscroll bijna helemaal naar beneden tot het kopje [I]gedownloade bestanden[/I].\nZet vervolgens het selectievakje van [I]Automatisch vragen bij het downloaden van bestanden[/I] op\n[U]inschakelen.[/U]\n\nSucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 [QUOTE]Bedoel je hiermee te zeggen dat jij informatie hebt dat in de volgende build of uiteindelijke versie dit wel uit te schakelen is? Zo ja, dan ga ik IE9 uiteraard bij een volgende build opnieuw proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nHierover is helaas nog niets bekend het is even afwachten op de volgende build. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen