Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Delen Geplaatst: 4 december 2010 Hee allemaal,\r\n\r\nik heb hier een zelfgeschreven gastenboek, het werkte perfect op een andere website, maar nu opeens niet meer. Misschien kunnen jullie een fout vinden... Ik heb mijn site bij woelmuis.nl.\r\n[PHP]\r\nBegin\r\nProbeer het later nog eens.\");\r\n }\r\n echo \"connected.\";\r\n if(!mysql_select_db($MySQLDatabase)){\r\n die(\"MySQL Error: \".mysql_error().\"Probeer het later nog eens.\");\r\n }\r\n echo \"selected.\";\r\n $a=$_GET[\'a\'];\r\n if($a==\"s\"){\r\n $naam=strip_tags($_POST[\'naam\']);\r\n $bericht=strip_tags($_POST[\'bericht\']);\r\n $date=date(\"d-m-Y\");\r\n if(($naam==\"\")||($bericht==\"\")){\r\n echo \"U heeft geen naam en/of geen bericht opgegeven.\";\r\n }else{\r\n $query=\"INSERT INTO gastenboek SET naam=\'$naam\', bericht=\'$bericht\', datum=\'$date\';\";\r\n if(mysql_query($query)){\r\n header(\'location: gastenboek.php\');\r\n }else{\r\n echo \"Uw bericht kon helaas niet worden geplaatst. Probeer het later nog eens.\";\r\n }\r\n }\r\n }\r\n echo \"s\";\r\n if($a==\"i\"){\r\n $username=strip_tags($_POST[\'username\']);\r\n $password=md5(strip_tags($_POST[\'password\']));\r\n if(($username==$correct_username)&&($username==$correct_password)){\r\n setcookie(\"loggedin\",true);\r\n header(\'location: gastenboek.php\');\r\n }else{\r\n echo \"De opgegeven gegevens kloppen helaas niet.\";\r\n }\r\n }\r\n echo \"i\";\r\n if($a==\"o\"){\r\n setcookie(\'loggedin\',false);\r\n header(\'location: gastenboek.php\');\r\n }\r\n echo \"o\";\r\n if($a==\"r\"){\r\n $id=$_GET[\'id\'];\r\n if($id!=\"\"){\r\n $query=\"REMOVE FROM gastenboek WHERE id=\'$id\'\";\r\n if(mysql_query($query)){\r\n header(\'location: gastenboek.php\');\r\n }else{\r\n echo \"MySQL Error: \".mysql_error();\r\n }\r\n }else{\r\n header(\'location: gastenboek.php\');\r\n }\r\n }\r\n echo \"r\";\r\n?>\r\nGastenboek\r\nPlaats nieuw bericht\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n Naam:\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n Bericht:\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n\r\nBerichten\"\r\n while ($row = mysql_fetch_array($result)){\r\n echo \"Bericht van: \".$row[\'naam\'].\"\";\r\n echo \"Verzonden op: \".$row[\'datum\'].\"\";\r\n echo $row[\'bericht\'].\"\";\r\n if($_COOKIE[\'loggedin\']==true{\r\n echo \"Verwijderen\";\r\n }\r\n echo \"\";\r\n }\r\n echo \"berichten\";\r\n if($_COOKIE[\'loggedin\']!=true){\r\n?>\r\nInloggen - alleen voor beheerder\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n Naam:\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n Wachtwoord:\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n\r\n\r\nUitloggen\r\n\r\n[/PHP]\r\n\r\nDeze code geeft niks, behalve de advertentie van Woelmuis.nl. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Het heeft gewerkt op een andere website, maar waar? Lokaal, bij Woelmuis of bij een hostingbedrijf?\n\nZet eens dit boven aan\nerror_reporting(E_ALL);\nini_set(\"display_errors\", 1); \n\nZag REMOVE in een query staan. Werkt dat??? Volgens mij is het DELETE.\nZorg voor beveiliging in je script. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Euh bij een andere Woelmuis, toen had ik de teksten iets veranderd, maar lokaal deed ie het ook goed. Zal het met die error dinges proberen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 OK het script werkt nog steeds niet... Maar ik heb dit wel vaker gehad met Woelmuis, ik zal het nu lokaal proberen. PHPInfo werkt wel, heb je daar iets van nodig? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Het werkt! Lokaal kon ik wel zien dat er fouten in zaten, nadat ik deze eruit haalde, alle debug info eruit had gefilterd en nog meer onzin, werkt het! Woelmuis is niet de beste als het gaat om debuggen van PHP scripts... :( nou ja... Bedankt allemaal! Het was idd DELETE FROM en ORDER BY ipv REMOVE FROM en SORT BY.\n\nNogmaals,\nBedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen
× Geplakt als verrijkte tekst. Herstel opmaak
Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.
× Je link werd automatisch ingevoegd. Tonen als normale link
× Je vorige inhoud werd hersteld. Leeg de tekstverwerker
× Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in