Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 Ik kan mijn \"Zoeken\" niet meer gebruiken. Als ik het programma open en een zoekopdracht intik, dan \"bevriest\" het en \"Windows Taakbeheer\" (ctrl-alt-delete) geeft aan \"Reageert niet\". \r\nNa het aanklikken van \"Taak beeindigen\" verschijnt een mededeling dat er een fout is opgetreden in \"Explorer\". Het klikken op \"OK\" leidt ertoe dat een aantal icoontjes van opgestarte programma\'s in de rechterbenedenhoek (bij de datum en klok) verdwijnt. \r\nHoe krijg ik mijn \"Zoeken\"weer terug? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 druk eens ctrl shift esc in en kijk bij processen. (taakbeheer)\nWelk proces pakt de meeste procenten van de processor ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2010 Lijkt een beetje op een virus, een te volle harde schijf, of een slechte harde schijf. \nKijk hoe vol je C schijf is: 15 % moet minimaal vrij zijn.\nDoe een goede antivirus scan\nDoe een schijf controle.\nKrijg je nog andere foutmeldingen ook?\n\nEn welk systeem praten we over?\nWelke Windows?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen