Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 Als ik eenzelf genomen foto selekteer als achtergrond voor mijn bureaublad,wordt de foto soms te groot weergegeven, bij een andere zelfgenomen foto gebeurd dit niet.\r\nHoe kan dit,en hoe kan ik deze \"te grote\"foto\" verkleinen zodat ie wel past als achregrondfoto op mijn bureaublad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Je kan de foto door Windows \'aan laten passen\' aan de grootte (de resolutie) van je beeldscherm. Hoe je dit moet doen is afhankelijk van de versie van Windows, dus als je dat er even bij zet, dan kunnen we je vast helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 De foto aanpassen via iranview is niet gelukt, komt nog steeds te groot op bureaublad, werk onder windows7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 [QUOTE=sok3;550645]De foto aanpassen via iranview is niet gelukt, komt nog steeds te groot op bureaublad, werk onder windows7[/QUOTE]\r\n\r\nOnder Windows 7 klik je met rechts ergens op het buroblad en kies je in het menu \"aan persoonlijke voorkeuren aanpassen\".\r\nDan klik je op \"buroblad achtergrond\" en selecteer je de foto.\r\nOnderin zie je \"afbeeldingspositie\" staan en daar kies je voor \"vullen\" of \"spreiden\" afhankelijk van het formaat van de foto.\r\nNu zou het goed moeten zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Bedankt, dat was een goeie, probleem opgelost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen