Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2010 Delen Geplaatst: 2 december 2010 Ik wil zelf etiketten intypen en uitprinten via MS Works2003 ,maar op het beeldscherm zie ik geen 16 contouren van de etiketten (die ik op plastichoezen van vinylsingles wil plakken met de volgende info :\r\n\r\nNaam artiest\r\nTittel a kant\r\nTitel b kant\r\nMerk en jaar\r\n\r\nhoe komen die 16 contouren op het beeldscherm (waarin je deze ionfo typt ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 Even een kleine update,ik weet nu dat ik de contouren zie van de stickers, maar als ik in de sticker op het beldscherm alles typ staat het in de sticker (bijvoordbeeld )\r\n \r\n Petra\r\n A : Pappie wat zul je me geven\r\n B : Hoog in de bergen\r\n NON - 1983\r\n\r\nMaar als hij de stickers uitprint ,komt deze tekst op 2 stickers en niet op 1,wie weet hoe dit komt en hoe je dit moet verhelpen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 ik zou deze vraag even in een ander forum stellen \r\njouw vraag gaat over software en hier gaat het over hardware\r\ngrtz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen