Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Mijn printer is niet meer te vinden in het config scherm en doet het dus niet.\r\nIk krijg een melding dat de print spool service niet werkt of gevonden kan worden.\r\n\r\nOS Win Vista.\r\n\r\nOpnieuw instaleren heeft gewerkt, maar na een herstart is de printer weer verdwenen.\r\nIs bij jullie bekend wat het probleem is en hoe ik dat kan oplossen?\r\nSysteemherstel brengt ook geen oplossing\r\n\r\nBij voorbaat mijn hartelijke dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Tik in het veld, net boven START het volgende services.msc. Zoek in de lijst die verschijnt de printer spool service. Klik er met rechts op en kies \"eigenschappen\" . Daar kan je instellen dat deze service automatisch wordt gestart.\nAls de service niet gevonden kan worden, kan de oorzaak van alles zijn.\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Ik ben u zeer veel dank verschuldigd, hij doet het weer !!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Graag gedaan en leuk dat je het even laat weten.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen