Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Hallo allemaal.\r\noke dit is mijn Probleem:\r\n\r\nik het tele2/versatel. (davolink dv-2020)\r\nslecht wifi signaal uit dit apparaat (maar dat is bekend)\r\nnu zit ik 14 mtr (werk/hobbykamer) van deze router\r\nen kan geen tot slechte verbinding maken met mijn Samsung Galaxy s.\r\n\r\nik heb hier een pc staan met bekabelde internet verbinding.\r\nis er nu geen usb stick of iets dergelijks,\r\nwaar ik een wifi signaal kan uitzenden met mijn pc.\r\nmisschien een raar idee maar ik dacht vraag het eens op dit forum.\r\n\r\nvoordat ik tig euro moet gaan uitgeven voor een router achter mijn dv-2020.\r\nen dat voor wifi op mijn telefoon is toch wat veel.\r\n\r\nandere suggesties zijn ook zeer welkom.\r\nalvast bedankt voor jullie tijd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Je kunt met een wireless usb stick ook een eigen netwerk opzetten (adhoc-netwerk) waarmee het zal werken. Maar vergis je niet dat de computer dan ook aan moet staan (geen standby of slaapstand).\nAls je beschikking hebt over een vrije poort of je hobbykamer kun je ook een accespoint hier plaatsen, maar dit kan alleen als er 2 kabels/aansluitingen zijn die je voor je computer kunt gebruiken.\n\nIk denk dat je met een [url=http://www.4launch.nl/shop/product/066123/-router-wl-607-wlan-54mbit--4p-switch/tweakers]WL-607[/url] voor 15 euro een router hebt die je op je hobbykamer plaatst, en ook nog draadloos uitzend. (LET OP: wel een G signaal.)\nIk weet niet zeker of deze router de ondersteuning heeft om een andere DHCP server te gebruiken, maar ik verwacht van wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen