Ga naar inhoud

kanaal veranderen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben het absoluut niet met Foobar eens dat je dat \"prima\" via wifi kunt doen.\n\n\nAls het standaard op wifi zou staan, zou de buurman zo je instellingen kunnen wijzigen en dat kan nooit de bedoeling zijn. \nDus de eerste keer zal je dat zeker met een kabel moeten doen, om in te stellen dat je het voortaan ook via Wifi kunt doen. \nZet dan wel een sterk wachtwoord op je router.\n\nNiek
Link naar reactie
Het is mij inderdaad gewoon wireless gelukt. Had via inSSIDer gekeken welke kanaal mij beter zou passen. \r\nInstellen nieuwe kanaal is gewoon gelukt, en het signaal is duidelijk verbeterd.\r\n\r\nMaar wat mij opvalt is dat mijn desktop PC met een usb netwerkadapter zeer snel een verbinding opbouwt met mijn router.\r\nMaar een vrij nieuwe laptop met een ingebouwde 802.11/bgn 1RT1 mini adapter of zoiets er heel lang over doet. Je ziet hem zoeken en dan geeft hij de verbindingen weer met een mooi oranje zonnetje (verbindingen gevonden) maar dan komt er eerst een uitroepteken en heel langzaam komt dan de verbinding. \r\nWaar zou dit aan kunnen liggen, en kan ik er iets aan veranderen zodat het beter wordt.\r\n\r\nZe werken allebei op dezelfde router, en vaak ook niet tegelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...