Ga naar inhoud

veilig afsluiten

Aanbevolen berichten

Mijn laptop blijft tijdens het afsluiten wel eens hangen en blijft dan een paar minuten op het afsluit-scherm staan. Op een gegeven moment springt hij weer naar de gebruikersinterface waar je hem meestal wel gewoon uit krijgt. De volgende keer als je hem aanzet, geeft hij aan dat \'Windows niet goed is afgesloten\'. Ik kan dan in de \'veilige modus; opstarten met of zonder \'opdrachtprompt of met netwerkmogelijkheden, wat dat ook moge zijn. Gewoon kan ook, wanneer je 20 seconden of zo hebt zitten slapen. ctl alt, del werken in zo\'n geval niet. Hoe kan ik veilig afsluiten zonder die melding van \'windows is niet goed afgesloten\'?
Link naar reactie
Probeer eerst eens alle windows updates te installeren. Mocht het zo zijn dat alle updates zijn geinstalleerd, kijk dan welke Service Pack op de pc is geinstalleerd. Mocht een SP update niet bij Windows Update weergegeven worden (dat komt wel eens voor) dan kan je deze ook handmatig downloaden en installeren.\r\n\r\nWindows XP gaat tot Service Pack 3, Vista gaat tot Service Pack 2.\r\n\r\nHet kan ook aan een driver liggen voor een hardware onderdeel in de computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...