Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 Hallo,\r\nIk heb mijn PC opgeschoond en ook Windows Vista Home Premium opnieuw geinstalleerd.\r\nHeb Skype weer geinstalleerd maar dit werkt nu niet meer, en dit werkte voorheen wel.\r\nWie kan me helpen om dit op te lossen? \r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nJan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2010 Wat werkt er niet aan? Waar loop je vast? Skype al eens opnieuw geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2010 Hallo,\r\n\r\nMet het installeren krijg ik al de melding het programma werkt niet meer.\r\nEr staat wel een icoon van skype op het bureaublad.\r\nMaar het werkt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2010 Misschien is het gedwonloade bestand beschadigd. Download Skype eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2010 Dit heb ik al een paar keer gedaan, hij stopt al halverwege met de fout van het programma werkt niet meer.\nIk kan niet eens mijn gebruikersnaam invullen.\nOp mijn laptop Dell met Windows 7 en een PC die boven staat met Windows XP erop werkt het wel.\nIk snap er niets van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2010 Dit krijg ik als melding:\nSkype werkt niet meer.\nEr is een probleem ontstaan waardoor het programma niet meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is.\nVerder kom ik nog steeds niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Hallo,\nHet probleem is opgelost, heb in Google gezocht en heb een site gevonden waar je oude software kunt downloaden.\nHeb daar een oudere versie van Skype gedownload en deze werkte goed. Hte is Skype 3.8.0.188 (21,7 M\nDe site is [url]www.oldversion.com[/url]\nMisschien een tip voor andere.\nJan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen