Ga naar inhoud

Geen e-mail ontvangen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo wie helpt mij verder.\r\nIk heb een nieuwe netbook erbij gekocht en geïnstalleerd en bijna alles is gelukt op één ding na. Nl. ik krijg op deze netbook geen e-mail binnen( op mij laptop wel) ik kan wel berichten versturen.\r\nVolgende vraag hoe stel ik hier de tijd in bv. 1minuut om e-mail binnen te halen\r\nEr staat windows 7 starter op en ik werk met windows live mail.\r\nBedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
Om mail te ontvangen moet je de goede POP server instellen bij je account gegevens, afhankelijk waar de mail vandaan komt. Je eigen provider heeft de gegevens voor die pop.server. Bij Ziggo is het bv pop.ziggo.\n\nHelemaal links boven kan je in het menu \"opties\" kiezen, daarna \"mail en daar kan de tijd veranderen. Standaard staat dat op om de 30 min.\n\nNiek
Link naar reactie
Let wel op dat je wanneer je mail binnenhaalt het op de andere pc dan niet meer binnenkomt.\r\nDus mail komt nu of op de pc of op de laptop binnen.\r\nAls je wil dat dit niet gebeurt, zul je in je mailprogrammas aan moeten geven dat de kopieen op de server blijven staan.\r\nWat als nadeel heeft dat je mailbox \"vol\" kan komen te zitten.
Link naar reactie
[QUOTE=kbautr;550213]Als je wil dat dit niet gebeurt, zul je in je mailprogrammas aan moeten geven dat de kopieen op de server blijven staan.\r\nWat als nadeel heeft dat je mailbox \"vol\" kan komen te zitten.[/QUOTE]\r\n\r\nKun je bijvoorbeeld ook een geldigheidsduur van een week aan hangen. Dan heb je één week de tijd om te zorgen dat je op beide computers de mail hebt binnengehaald. Precies een week na het binnenhalen van de mail wordt de kopie van de server verwijderd zodat deze automatisch wordt opgeschoond.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;550217]Kun je bijvoorbeeld ook een geldigheidsduur van een week aan hangen. Dan heb je één week de tijd om te zorgen dat je op beide computers de mail hebt binnengehaald. Precies een week na het binnenhalen van de mail wordt de kopie van de server verwijderd zodat deze automatisch wordt opgeschoond.[/QUOTE]\r\n\r\nWist ik niet. :) Ook weer wat geleerd.\r\nDaar moet de topicstarter toch zeker mee vooruit kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...