Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Delen Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb twee monitoren aangesloten op mijn PC, maar hoe beweeg ik mijn muis van de rechter naar de linker monitor?\r\nIk werk onder Windows7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 Gewoon, schuiven. Als je bij het ene scherm uit het beeld schuift, komt de aanwijzer automatisch in het andere scherm te staan.\n\nDus even aan de linker- en rechterkant de muisaanwijzer uit het scherm bewegen en kijken of \'ie in het andere scherm terecht komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 Dat wil ïe\"de ene keer wel doen en de andere keer duurt dat lang, is er ook een andere manier? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 Da\'s raar, het zou gewoon in een vloeiende beweging door moeten schuiven, zonder te hoeven wachten.\n\nHoe heb je een en ander precies ingeregeld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 Ik heb gekeken bij muisopties, maar zag daar hieromtrent niets staan, dus hoe te doen?\r\nBedankt alvast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 [QUOTE=FooBar;550018]Hoe heb je een en ander precies ingeregeld?[/QUOTE]\r\nVoor de duidelijkheid: hiermee bedoel ik hoe je precies hebt ingesteld dat je beeld op twee schermen hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 Inmiddels opgelost, muis rechts via scherm 1 eruit, dan links via scherm 2 terug naar scherm1.\r\nBedankt voor de reacties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 Ja, dat is inderdaad het principe. Als de schermen \'verkeerd om\' staan kun je dat ook softwarematig oplossen. Open de instellingen voor beeldscherm en daar worden dan twee schermen getekend. Sleep het ene scherm naar de andere kant en druk op toepassen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen