Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Delen Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb ooit om een of andere reden geprobeerd een zipfile met windows photo gallery te openen en daarbij ben ik het \'dit type bestand altijd met dit programma openen\' vinkje vergeten weg te halen. Nu kan ik dus geen files meer unzippen want als ik erop klik staat er een foutmelding. \r\n\r\nweet iemand hoe ik dit weer normaal krijg? Er is wel eens eerder iemand op dit forum geweest met een soortgelijk probleem maar dat was met winrar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 Rechtsklikken op een zip bestand, openen met..., het juiste programma kiezen, en dat vakje weer aanvinken c.q. aangevinkt laten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 Ja maar het juiste programma staat er dus niet tussen. Ik wil niet winzip ofzo ik wil gewoon die standaard vista unzip programma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 In Windows Vista is het standaard programma daarvoor de Windows Verkenner dus kies Explorer.exe als standaard programma.\nOf op een ander manier. Open een command prompt en type het volgende commando: \n[CODE]cmd /c assoc .zip=CompressedFolder[/CODE]\nDan zou het weer in orde moeten zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2010 [URL=\"http://img716.imageshack.us/img716/3830/cid1.png\"]Klik hier voor de screenshot.[/URL]\r\n1) Rechtsklik op het bestand.\r\n2) Kies Openen met....\r\n3) Klilk op Een standaardtoepassing kiezen.\r\n\r\nHet volgende wordt geopend:\r\n[URL=\"http://img151.imageshack.us/img151/6774/cid2.png\"]Klik hier voor de screenshot.[/URL]\r\n1) Zorg dat dit vakje AANgevingt is.\r\n2) Als Windows verkenner er [B]niet[/B] bij staat. Klik dan op bladeren.\r\n Als deze er [B]wél[/B] bijstaat klik dan op deze en klik vervolgens op OK.\r\n3) Ga naar de C: ga vervolgens naar de map Windows.\r\n4) Typ \"explorer.exe\".\r\n5) Klik op OK.\r\n\r\nVeel succes! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2010 WOEHOE! Het werkt!\nThank you very much! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen