Ga naar inhoud

Geen signaal

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forum bezoekers,\r\n\r\nwie kan mij helpen met het volgende probleem?\r\n\r\nOp een of andere manier lukt het mij niet om een draadloze verbinding met mijn router te krijgen op mijn nootbook \"Acer Aspire 1520\".\r\nOp mijn anderen nootbooks lukt het wel.\r\n\r\nMijn Acer Aspire 1520 blijft wel proberen een verbinding met mijn Linksys router tot stand te brengen.\r\n\r\nDe draadloze verbinding wordt wel gevonden. en weergegeven als; Verbonden met \"[Naam van mijn Router]\"\r\nMaar de signaalsterkte wordt weegegeven als; \"Geen signaal\" .\r\n\r\nweet iemand wat ik in dit geval moet doen???\r\n\r\nMet vriendelijke groet, Harry.
Link naar reactie
Welkom op het forum. Geef voortaan zoveel mogelijk info. Welk OS, welke provider, is het een nieuwe laptop, heeft ie het wel eens wél gedaan, heb je het OS opnieuw geïnstalleerd, een virus gehad, om een paar dwarsstraten te noemen. Dan hoeven de helpers wat minder in het wilde weg te prikken.\r\nOm alvast te beginnen (in het wilde weg), staat je wireless hardwarematig aan (knop op je laptop), heb je de modem en router een tijdje uitgezet?\r\nAls ie het eerder wél deed, heb je een herstelpunt teruggezet?
Link naar reactie
Probeer het Acer \"netmanagement\" uit te schakelen, of pas in het configuratie scherm daarvan het soort beveiliging aan van je wifi netwerk.\nBij Acer weten ze nog niet dat veel mensen WPA/PSK met TKIP gebruiken en dat wordt dus standaard niet herkend.\nZelf mik het er altijd heel subiet af en maak gebruik van Windows Wireless service.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...