Ga naar inhoud

Samsung cloud Foto's op samsung s6 zijn niet te verwijderen in galerij. Hoe kan dit? Hoe moet ik handelen?


RensvdE

Aanbevolen berichten

Hallo, ik weet hoe je normaal foto's verwijdert in je galerij. Nu heb ik foto's erop staan met een wolkje en een pijl erin die ik met geen mogelijkheid van mijn samsung s6 af krijg. Hoe kan ik te werk gaan. Ik heb overigens geen idee hoe die foto's er op die manier zijn ingekomen. Als ik ze wil verwijderen, krijg ik de melding: 4 items worden verwijderd. 3 items worden van samsung cloud naar prullebak samsung cloud verplaatst. Wilt u verwijderen? Wat ik ook doe de afbeelding blijft op mn toestel. Hoor graag hoe ik moet handelen. Alvast bedankt! Nathalie
Link naar reactie
Bedankt voor je vraag. Ik denk dat de foto's worden gescynchroniseerd vanuit de cloud-omgeving van Samsung Cloud, omdat ze worden binnengehaald. Die zorgt ervoor dat je de bestanden niet direct vanuit de galerij kunt verwijderen. Dat verwijderen kan - vermoed ik - alleen vanuit de app zelf. Maar let wel: als je die foto's verwijdert, dan betekent het doorgaans ook dat deze uit je cloud worden verwijderd en je dus voorgoed kwijt bent. De beste optie is om de foto's te verplaatsen (desnoods binnen de Samsung Cloud-app zelf) naar een andere map.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...