Ga naar inhoud

Norton Internet Security en grafische kaart

Aanbevolen berichten

Door een vrius was ik genoodzaakt om mijn pc te formateren. Daardoor was ook Norton Internet Security 2010 weg. Via de website van Symantec de nieuwe versie gedownload, versie 2011.\r\n\r\nAls ik nu het controlpanel van Norton open en op Instellingen klik krijg ik een leeg witte pop up, waarin ik alleen maar de mogelijkheden \"alles standaard\", toepassen, oke en annuleren heb.\r\n\r\nContact opgenomen met Symantec, die hebben op afstand mijn pc bekeken en de Norton versie gecontroleerd op fouten. Volgens hun lag het niet aan het progamma, maar aan mijn grafische kaart??? \r\n\r\nDus heb ik de nieuwste driver voor mijn grafische kaart gedownload (het gaat om een NVIDIA Geforce GTX 260). Maar het probleem is niet opgelost. Verder heb ik Direct X geïnstalleerd en alle updates voor Windows XP\r\n\r\nDoordat ik nu geen instellingen heb van Norton, kan ik dus zelf niks handmatig configureren.\r\n\r\nWant bepaalde teksten vallen over elkaar heen etc. Heeft iemand de gouden tip voor mij? Ik ben inmiddels al 4 dagen bezig om de boel aan de praat te krijgen:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...