Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 hallo\r\nik heb en samsung 32c67 als ik dan de foto,s op tv wil bekijken van mijn pc ziet hij maar een pc\r\nterwijl ik er drie heb aan staan\r\n2 met vista en een met xp ze zijn alle drie draadloos en een met vista ziet de tv de andere twee niet heeft iemand raad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 Ik weet niet hoe het allemaal zou moeten werken (kan geen informatie vinden met dat typenummer), maar het lijkt er op dat er op twee van de drie pc\'s een firewall in de weg zit die de communicatie tegen houdt.\n\nDus firewalls tijdelijk uitschakelen en dan nog eens proberen. Werkt het dan wel, dan kun je een uitzondering voor je firewall gaan toevoegen.\n\nTweede punt is dat als de tv een computer moet zien, er ook iets gedeeld moet zijn. Mogelijk via software van Samsung, mogelijk via het delen van mappen binnen Windows. Daar iets mee gedaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen