Ga naar inhoud

stekker die kortsluiting veroorzaakt

Aanbevolen berichten

denk dat het sterk is dat er sluiting in de kabel is gekomen, want dat geeft geen dikke vonk en denk dat je ook kunt zien als er scheuren in de isolatie van de kabel zit.\nOok verslijt een stekker van een voeding niet zo snel omdat die niet vaak eruit en erin gedrukt word.\n\nSlijtage in de voeding zelf lijkt mij waarschijnlijker omdat die door gebruik verslijt.\n(Knal kan door een condensator komen)
Link naar reactie
[QUOTE=henkie101;549618]denk dat het sterk is dat er sluiting in de kabel is gekomen, want dat geeft geen dikke vonk...[/QUOTE] Nou daar vergis je je in, dat kan een oogverblindend vuurwerk geven. Tenminste, als het snoer (de buitenste isolatie) niet al te dik is.\n[QUOTE=henkie101;549618]Ook verslijt een stekker van een voeding niet zo snel omdat die niet vaak eruit en erin gedrukt word.[/QUOTE]\nDaar heb je helemaal gelijk in, het is geen zwaar belastende taak voor zo\'n snoer, terwijl het meestal prima kabels zijn.
Link naar reactie
[quote=henkie101;549614]heb ik zelf ook wel een keertje gehad toen ik een cumputer in elkaar zette toen was de voeding kapot dus ik denk dat jij hetzelfde probleem hebt dus je voeding is dus kapot een nieuwe kost een eurotje of 10[/quote]\nEen nieuwe voeding voor €10.-? Wel als je wilt dat daar ook meteen de vonken vanaf vliegen
Link naar reactie
Wat kostte die computer?\nLijkt mij handiger om te weten.\n\nEen voeding is wel te koop voor 10 euri, maar dan krijg je een gebruikte uit een sloper of zo. Daar kun je wel aan komen als je naar de dichtsbijzijnde computershop gaat. Zullen ze wel hebben liggen.\nMeer zou ik er denk ik niet aan uitgeven.\nWat je er aan uitgegeven hebt is de hamvraag.\nDaarbij natuurlijk de gegevens; wat zit er verder in?\nGarantie van de koper zul je niet hebben, dit is een geval van domme pech.
Link naar reactie
Uit ervaring weet ik dat die schakelaartjes voor de netspanning achterop soms wel erg gemakkelijk verschuiven.\r\ndus ga er maar vanuit dat die voeding meer dan dood is.\r\nwil je goedkoop een andere voeding scooren ga dan een s naar een kringloopwinkel\r\nheb daar al meermaals \'leuke\'dingen gescoord (350W voeding - € 5)\r\nwel even letten op model AT of ATX en hoeveel vermogen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...