Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Weet iemand hoe ik in Googlemaps dat kaartje krijg met de plaatsen waar video\'s zijn gemaakt? De optie \'video\' s\' zie ik niet, laat staan dat er een vinkje voor kan. Als ik op YouTube klik, krijg ik de balk met Google... Het gebeurt zowel in Vista als ik XP. Moet ik iets ergens instellen? :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Ik weet niet of het een antwoord is op je vraag, maar als ik binnen Google maps in de linkerkolom klik op \"Verken uw omgeving\" krijg ik ook video mogelijkheden te zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Ik zie de optie \'verken uw omgeving\' helemaal niet staan! (Ik ben er voor het eerst) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Om welke video\'s gaat het ? Je bedoelt een straatzicht ?\r\nAls je op een punt maximaal inzoomt, dan kan je rechtsklikken op de locatie, en één stap verder inzoomen geeft je dat beeld.\r\n\r\nOf als het echt om video\'s gaat kijk dan eens onder het menu \'[I]Meer...[/I]\' welke boven in de kaart staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 [quote=erikdenhouter;549626]Om welke video\'s gaat het ? Je bedoelt een straatzicht ?\nAls je op een punt maximaal inzoomt, dan kan je rechtsklikken op de locatie, en één stap verder inzoomen geeft je dat beeld.\n \n.[/quote]\n \nPoppetje vanuit het linker menu naar de straat slepen geeft hetzelfde resultaat.(maximaal inzomen is dan niet nodig) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 [attach]15666[/attach]\n\n\n\n[attach]15667[/attach] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 [ATTACH]15668[/ATTACH]\n\n\n\neven wat ruimte\n\n\n[ATTACH]15669[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen