Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Delen Geplaatst: 25 november 2010 Ik heb Call of Duty Modern Warfare 2 een tijdje geleden gekocht, ik wil hem nu downloaden. M\'n moeder zegt dat het slecht is voor de laptop en dat het dus niet mag. (gezamenlijke laptop, heb geen eigen)\r\nIk vroeg me af: Is het echt schadelijk voor de laptop, gaat \'ie hierdoor langzamer o.i.d.? Zo nee, hoe kan ik haar nu overtuigen? :)\r\n\r\nDe laptop is een Acer Aspire 7730ZG. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Als je hem gekocht hebt hoef je hem toch niet meer te downloaden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Gekocht en kwijt, maar kan hem nu nog downloaden, maar daar gaat het niet om. :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Als het gewoon een legale game is uit een (fysieke) winkel, kan het niet veel kwaad.\r\nBij een gedowloade game kan het zijjn dat er een virus in zit.\r\n\r\nIk vraag me wel af of die laptop COD MW2 wel trekt. (Pentium processor...) Ik denk je moeder dat zegt omdat ze bang is dat je 24/7 achter dat ding zit met als resultaat dat je huisgenoten niet meer de laptop tot beschikking hebben.\r\n\r\nVeel succes! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Zoals Tommie al zei: als je het van een betrouwbare site download is er op het gebied van veiligheid weinig aan de hand, komt hij van een torrent-site of uit een nieuwsgroep o.i.d. dan is voorzichtigheid geboden. Een virusbesmetting is zo opgelopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Haha oke Tommie,\nHad op canyourunit gekeken en zag ook dat alleen de processor niet goed genoeg was.\nDe rest wel...zou die het dan sowieso nog wel goed kunnen doen?\nEn oja @Tommie en Hans: Gewoon van Steam, dus geen virus hoor. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Risico dat je game niet lekker speelt,\nof risico dat er iets met je computer verandert? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 [QUOTE=iMax;549541]Risico dat je game niet lekker speelt,\r\nof risico dat er iets met je computer verandert?[/QUOTE]\r\nRisico dat de game niet speelt. Met de laptop zal niet veel mis gaan. In het ergste geval blijft \'ie een keer hangen, maar ook dat is niet zo\'n ramp: weet je meteen dat je de game niet moet spelen en bij een herstart is de laptop weer goed.\r\n\r\nWat dat betreft is een game net zo schadelijk als ieder ander programma. Als je je moeder wilt overtuigen om de game toch te mogen spelen (of in ieder geval proberen te spelen), dan kun je eens laten vallen dat Word meer troep op de computer maakt dan de gemiddelde game. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Hier de specificaties : [url]http://www.topproduct.nl/hardware/laptops/13034-acer/137360-acer-aspire-7730/361941-acer-aspire-7730zg-323g32mn-lx.avz0x.034.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Haha, nee, dat wist ik ook wel. :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 @macfan,\nkan zelfs laptops van bijv. alienware niet goed met die wartme overweg? of de game serie van asus?\nen wat dacht je van apple dan? als je op een mac book pro gaat video bewerken ofzo dan word ie toch ook warm. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 [QUOTE=Macfan;549680]Naar mijn ervaring, kun je het beste GEEN games spelen op laptops. Doe dit een jaar, en je kunt hem terugsturen. En dat meen ik. Laptops hebben een hekel aan warmte, en de koeling kan dit simpelweg niet aan.\r\n\r\nGeloof me, al zegt een verkoper dat het kan, (op een laptop van €2,000) , het kan echt niet.[/QUOTE]\r\n\r\n:confused: \r\n\r\nNiet zomaar blaten als je er geen ervaringen mee hebt. Er bestaan speciale gamenotebooks, dus het kan zeker. Tuurlijk, hitte is vaak een probleem, maar een gamenotebook er erop gebouwd.\r\n\r\nIk heb één keer hitteproblemen gehad bij een laptop, en dat kwam door een volledige opstopping door stof van de ventilator. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2010 Dus jij denkt dat een laptop kapotgaat zodra je een beetje zwaar spel speelt?:rolleyes:\r\nEen laptop kan doen waarvoor hij gebouwd is, in het geval van een gamelaptop dus games draaien. Ja, hij wordt dan warm, maar de koeling is daarop berekend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 De laptop is wel verzekerd! :)\nMaarja, wat is nu de conclusie? Iedereen heeft een andere mening... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 [QUOTE=iMax;549806]De laptop is wel verzekerd! :)\nMaarja, wat is nu de conclusie? Iedereen heeft een andere mening...[/QUOTE]\n\nSpaar door voor een eigen, geschikte laptop. Je moeder heeft gelijk.\n\n[B][B]\"Heb/had ook een X360, maar die is helaas een paar weken geleden stuk gegaan.\"[/B][/B] Deze laten repareren ?\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66885[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Inderdaad, je kan beter sparen voor een gamenotebook (of een desktop natuurlijk). Het is niet zo dat laptops kapot gaan van gamen, dat is onzin. Maar de laptop die je hebt is simpelweg niet krachtig genoeg om een modern spel te draaien. Hij gaat er niet kapot van, maar spelen met 15 frames per seconde is gewoon niet prettig. \r\n\r\nHij gaat alléén kapot als er zodanig iets mis is met de koeling dat hij z\'n warmte niet meer kan afvoeren. Zelfs dan zal hij eerder zichzelf uitschakelen vóórdat er schade ontstaat, dan dat hij werkelijk kapot gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 [QUOTE=iMax;549539]Had op canyourunit gekeken en zag ook dat alleen de processor niet goed genoeg was.[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom zou je willen proberen om een gezamenlijke laptop naar de knoppen te helpen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 [QUOTE=ricky1;549833]Waarom zou je willen proberen om een gezamenlijke laptop naar de knoppen te helpen ?[/QUOTE]\r\nDat heeft niks met \"naar de knoppen proberen te helpen\" te maken. Er gaat heus niets stuk als je een game probeert te spelen op een laptop die daar niet genoeg power voor heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 [QUOTE=FooBar;549835]Er gaat heus niets stuk als je een game probeert te spelen op een laptop die daar niet genoeg power voor heeft.[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom zou je er dan een spel op willen spelen ? :(\r\n\r\nHet gaat ook om de gezinssituatie. Een moeder, die blij is dat het gezin de beschikking heeft over een laptop voor \'normaal\' en algemeen gebruik, en dan een zoon, die al een X360 vernield heeft, daarop laten experimenteren ? :-@ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 [QUOTE=ricky1;549843]Waarom zou je er dan een spel op willen spelen ?[/QUOTE]\r\nSimpel: om te proberen of het gaat.\r\n\r\nHet is niet zo zeer experimenteren, maar meer een feit vaststellen: het werkt of het werkt niet. Als het niet werkt verwijder je het spel weer en dan weet je dat niet werkt. Heb je in ieder geval geprobeerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen