Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Hallo,\n\nIk kan mijn windows XP PRo niet activeren, het is een iso van MSDN, maar ik hem niet activeren omdat dat het venster er niet komt te staan hij blijft maar laden en laden maar verschijnt niks.Het is een code van MSDN moet ik hem nu opnieuw installeren of niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 Nee het is niet illegaal, dat is van onze opleiding waar wij iso kunnen downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 Heb ik gedaan en geinstalleerd, hij zegt dat ik windows moet activeren binnen 30 dagen en druk erop en het venster komt dan niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 [quote=dutch-online;549449]Illegaal daar doen we hier niet aan .???[/quote]\nMSDN - MicroSoft Developer Network Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 Misschien dat dit je verder helpt:\n[URL]http://support.microsoft.com/kb/307890[/URL]\n\nStaat er niks over op de site waar je de ISO hebt gedownload? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 Nee alleen met die code meer niet, dus ik denk dat ik hem opnieuw installeer zelf heb ik een laptop met 7 en geen problemen, maar die is voor bruikleen van vrienden zodat hij ook kan pcen er mogen geen vrienden op die met die met Win7 erop dus is die officeel van mij;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 @ Dutch-online heb hem al een 5 min laten staan en komt niet te voorschijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2010 Ik dus nu een clean install, take 5;) even sarcastisch. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 [url]http://support.microsoft.com/kb/321636/nl[/url]\r\n\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/950929/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Het is me gelukt gewoon een nieuwe verse installatie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen