Ga naar inhoud

pc gaat niet aan.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

vandaag heb ik wat kabels in mijn pc netjes weggewerkt, maar nu gaat hij niet aan.\r\nik heb een foxconn digitallife moederbord, hier zit een led op die normaal als de voeding stroom geeft (ook met pc uit) brandt, nu knippert dat ledje, in de manual kan ik hier niks over vinden.\r\n\r\nik heb het ramgeheugen er al uit, alle usb devices. videokaart er al uit. bios al gereset. ik heb ook de voeding zonder moederbord gestart, dan gaat deze gewoon aan. \r\nik heb ook de aanknop van het moederbord afgehaald en dan met een schroevendraaier de 2 pinnen verbonden en ook dan gaat hij niet aan. \r\n\r\niemand een idee?
Link naar reactie
Heb je niet per ongeluk een stekkertje vergeten van de voeding aan te sluiten, waarvan het kabeltje onzichtbaar vanuit de voor positie is.\n\ngebruik je wel de juiste pinnetjes voor de aanknop .\n\noverigens als je het bios resetten kunt dan werkt het moederbord wel.\n\ngeen polsbandje gebruikt en is er misschien een chip op het moederbord defect geraakt.
Link naar reactie
voor zover ik weet is elke kabel aangesloten. ik heb beide kappen van de kast eraf dus in princiepe zou alles zichtbaar moeten zijn. ik heb weinig kabels losgehad, alleen netjes weggewerkt. \r\n\r\nde aanknop pinnetjes zijn de juiste, die zijn overgens ook niet losgeweest maar ik heb het ook nog weer eens nagekeken met de gebruiksaanwijzing van het moederbord.\r\n\r\nde bios heb ik kunnen resetten door de stroom eraf te halen en batterij er uit te halen.
Link naar reactie
het lijkt er wel op, mijn voeding is daar wel tegen beveiligd, vandaag heb ik alles uit de case gehaald en op mijn bureau in elkaar gezet en zonder kast en alleen het nodige spul aangesloten en opgestart. precies hetzelfde.\r\n\r\nik weet nu haast wel zeker dat het mijn moederbord is, het moederbord is nog maar 3 maand oud dus ik doe een beroep op de garantie. het was geen goedkope in ieder geval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...