Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2010 Delen Geplaatst: 24 november 2010 Beste kenners,\r\nIk heb al jaren de Hp deskjet 5740 printer.\r\nWerkt altijd fanastisch.\r\nVandaag zet ik de computer aan om iets te printen maar er gebeurt niets.\r\nAls ik de usb eruit haal en opnieuw insteek komt er geen reactie.\r\nBij aansluiting op de laptop is er geen enkel probleem en print gewoon.\r\nNu heb ik de printersoftware en de usb connectie (programmatje gedownload om dat te doen) verwijderd.\r\nM.i. is dan alle herkenning weg.\r\nAls ik de printer dan weer aansluit op de usb poort (maakt niet uit welke poort) reageert de computer wel maar geeft een foutmelding dat de installatie niet goed is verlopen en dat het apparaat mogelijk niet werkt. Nou, inderdaat hij werkt niet.\r\nWederom usb connectie verwijderd, computer opnieuw opgestart en de gedownloade driversoftware proberen te installeeren. Dit gaat goed totan \"de connectiemanager wordt geinstalleerd\" hier komt hij niet verder en gaat op \"terugdraaiactie\". \"Kan setup niet uitvoeren\".\r\nEen usb-stick werkt wel gewoon.\r\n\r\nKan iemand mij helpen.\r\n\r\nBedankt Jack Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen