Ga naar inhoud

Windows Live Mail werkt niet meer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nSinds een aantal dagen heb ik een probleem met Windows Live.\r\nHet is onmogelijk het programma te openenen. Steeds krijg ik de melding:\r\n\r\n[B]Windows Live Mail werkt niet meer\r\nHet programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma.[/B]\r\n\r\nWat kan ik doen om dit te verhelpen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nBarmus
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste Niek ( en Dutch-online),\r\n\r\nHet advies om te alles verwijderen en opnieuw te installeren heb ik ( 2X) opgevolgd maar ik blijf dezelfde melding krijgen:\r\n\r\n[B]Windows Live Mail werkt niet meer\r\nHet programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma[/B]\r\n\r\nWat nu? Nieuwe computer kopen dan maar?????
Link naar reactie
Inmiddels is dat \'een aantal dagen\' veranderd in een aantal weken. Het mailprogramma crashte toen ik een map met oude mailberichten (die iemand van mijn oude computer had overgeplaatst naar mijn nieuwe computer) opende. Herinstallatie werkt niet. Het team van het Windows Live Solution Centre geeft helaas geen reactie op mijn noodkreten. \n\nIk heb een HP Pavillion met Windows 7 en eigenlijk heb ik vaak problemen. Ik wijd dat aan Windows 7 omdat iedereen die ik spreek daar zo over klaagt. Ik ben zelf een beetje digibeet en heb al een aantal keren computerhulp aan huis gehad. Dat loopt echter erg in de papieren. Maar misschien moet ik nu tóch weer iemand laten komen.
Link naar reactie
Ook ik heb geen Windows Live Mail meer! Bij mij is echter de snelkoppeling verdwenen en als ik hem naar het bestand wlmail.exe laat zoeken, zegt de computer dat hij het niet kan vinden! Wat is er gebeurd (de kinderen hebben er achter gezeten, en eergisteren deed hij het nog) en wat moet ik doen om alles weer terug te krijgen? Op de laptop had ik gisteren wel mail. Ik heb hier gewoon nog XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...