Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2010 Delen Geplaatst: 23 november 2010 Beste forumleden,\r\n\r\nSinds een aantal dagen heb ik een probleem met Windows Live.\r\nHet is onmogelijk het programma te openenen. Steeds krijg ik de melding:\r\n\r\n[B]Windows Live Mail werkt niet meer\r\nHet programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma.[/B]\r\n\r\nWat kan ik doen om dit te verhelpen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nBarmus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2010 Bedankt voor de tip. Maar..raak ik dan niet alle gegevens kwijt?\n\nBen wel slim maar niet handig (althans niet op de computer). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Beste Barmus,\r\n\r\nZojuist (half uur geleden) zelf ook gedaan: eerst via configscherm live essentials verwijderd, dan live essentials opnieuw gedownload en alleen live mail geïnstalleerd. Duurde even, maar alle mail-accounts en berichten waren er weer.\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2010 Ik ga het proberen! Dank je! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Beste Niek ( en Dutch-online),\r\n\r\nHet advies om te alles verwijderen en opnieuw te installeren heb ik ( 2X) opgevolgd maar ik blijf dezelfde melding krijgen:\r\n\r\n[B]Windows Live Mail werkt niet meer\r\nHet programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma[/B]\r\n\r\nWat nu? Nieuwe computer kopen dan maar????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 [QUOTE=barmus;551618]\r\nWat nu? Nieuwe computer kopen dan maar?????[/QUOTE]\r\n\r\nDan zou ik eerst nog een herinstallatie proberen ;-)\r\n\r\n\"Sinds enige dagen\". Wat is er toen veranderd? Update? Herstelpunt al proberen terug te zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Inmiddels is dat \'een aantal dagen\' veranderd in een aantal weken. Het mailprogramma crashte toen ik een map met oude mailberichten (die iemand van mijn oude computer had overgeplaatst naar mijn nieuwe computer) opende. Herinstallatie werkt niet. Het team van het Windows Live Solution Centre geeft helaas geen reactie op mijn noodkreten. \n\nIk heb een HP Pavillion met Windows 7 en eigenlijk heb ik vaak problemen. Ik wijd dat aan Windows 7 omdat iedereen die ik spreek daar zo over klaagt. Ik ben zelf een beetje digibeet en heb al een aantal keren computerhulp aan huis gehad. Dat loopt echter erg in de papieren. Maar misschien moet ik nu tóch weer iemand laten komen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Zet die map met oude mails eens op een andere (bewaar) plek. Dan Windows Live Mail nogmaals verwijderen, je computer herstarten en dan opnieuw installeren. Werkt het dan wel? \nIk zou niet de schuld bij Windows 7 en/of je computer leggen. Hiervoor een nieuwe PC kopen is al helemaal te rigoreus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Ook ik heb geen Windows Live Mail meer! Bij mij is echter de snelkoppeling verdwenen en als ik hem naar het bestand wlmail.exe laat zoeken, zegt de computer dat hij het niet kan vinden! Wat is er gebeurd (de kinderen hebben er achter gezeten, en eergisteren deed hij het nog) en wat moet ik doen om alles weer terug te krijgen? Op de laptop had ik gisteren wel mail. Ik heb hier gewoon nog XP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 [QUOTE=dutch-online;551630]Ik wijd dat aan Windows 7 omdat iedereen die ik spreek daar zo over klaagt. Ik ben zelf een beetje digibeet [/QUOTE]\r\n\r\nEn ook analfabeet, want het is: ik wijt. Van (ver)wijten. Niet: ik wijd me aan informatica. Van zich toewijden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 [quote=Johannes1903;551642]En ook analfabeet, want het is: ik wijt. Van (ver)wijten. Niet: ik wijd me aan informatica. Van zich toewijden.[/quote]\n\nOeps.\n[url]http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/wijden[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen