Ga naar inhoud

Aanschaf laptop-ventilator (tips?)

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om vandaag of morgen online een usb notebookventilator (voor onder de laptop) aan te schaffen. Heeft iemand misschien nog specifieke tips of waarschuwingen? Ik wil het aanschaffen in verband met de temperatuur in Zuid-India (ik hoop dat het goed in m\'n koffer past). Omdat ik ook extra usb-aansluitingen nodig heb, ga ik misschien een ventilator met 4 USB-poorten nemen. Ik heb een grote laptop (17.3 of 4 inch) van Dell (Studio 1745). Vergt zo\'n ventilator veel van de accu bij stroomuitval of hangt dat erg van het type ventilator af? Er zijn dacht ik 3 type accu\'s, ik heb een accu van Dell met de minste cellen. M\'n richtprijs is zo\'n 25-30 euro als er al USB-poorten bij in zitten.\r\n\r\nIk neem er ook nog een toetsenbordstofzuigertje bij, maar daar heb ik denk ik wel een aardig vaste keuze in. Ook zal ik nog wel ergens een muismat vandaan halen (in de hema zag ik er 1, maar misschien bestel ik die ook wel online).\r\n\r\nTips of waarschuwingen zijn welkom.\r\n\r\nIk kwam net deze ventilator tegen, alleen de levertijd is een beetje twijfelachtig:\r\n[url]http://koophetsimpel.nl/nederlands/winkels/batterijen_en_opladers_shop/producten/pc___laptop_hardware/laptop___notebook_accessoires/laptop_koelers___standaard/reekin_laptop_koeler_met_drie_ventilatoren[/url]
Link naar reactie
Ook toevallig, die had ik ook onder de knop om hier te plakken.\nZelf ben ik niet zo weg van glas, weet niet of het glas is, maar als ie op de grond valt is ie stuk.\nStel je pakt de laptop op en hij blijft \"plakken\" aan de pootjes.\nIk zou liever een metalen hebben met het liefst een opstaande rand aan de voorkant.\nEn dan zo groot mogelijk, want er zijn ook van die dingen waar 17\" wel op kan, maar toch niet stabiel staat.\n\nWaar je ook op moet letten is: wil je hem ook kunnen kantelen, verstelbaar.\nDaar zijn verschillende systemen in, mijn zoon had er een die degelijk leek, ook voor 17\" maar bij gebruik erg onstabiel, wat je vooral merkte met openklappen van de laptop.\nGauw retour gebracht.\nEen vaste van metaal is het degelijkste, zou ik nemen als ik er tenminste niet steeds mee hoef te slepen.\nJe hebt ze met 1 grote ventilator, maar als die eens stuk gaat heb je gelijk niets en moet je maar zien dat je die in de buurt kunt kopen.\nAls je 3 kleinere hebt en er valt er een uit, is hij altijd wel in de buurt te krijgen en zit je niet gelijk zonder koeling. Zo denk ik er tenminste over.\nWoon je Toevallig in de buurt van Ridderkerk?\nAlternate heeft er een heleboel, zou je kunnen passen met de laptop.\nEn als je een gangbare hebt die ze daar ook verkopen zou je erover kunnen mailen, krijg je ook wel goed advies.\nMaar er zijn natuurlijk meerdere bedrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...