Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Delen Geplaatst: 21 november 2010 Goede middag .ik heb paar films op mijn pc staan en wil die branden met ashsampoo 6 \r\nMaar die brand alleen VOB..IFO...en BUP bestanden .en die van mij zijn AVI en MOD bestanden .ben op zoek naar sostware waar ik deze bestanden mee om kan zetten .voorbaat mijn dank . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 je hebt ze voor het uitzoeken . ;)\n[URL]http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLL_nlNL345NL392&q=AVI+converter[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 [QUOTE=pixel6060;548973]Goede middag .ik heb paar films op mijn pc staan en wil die branden met ashsampoo 6 \r\nMaar die brand alleen VOB..IFO...en BUP bestanden .en die van mij zijn AVI en MOD bestanden .ben op zoek naar sostware waar ik deze bestanden mee om kan zetten .voorbaat mijn dank .[/QUOTE]\r\n\r\nWindows (live) Movie Maker? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen