Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Delen Geplaatst: 21 november 2010 In het e-mailprogramma van Windows Live Mail kan ik geen nieuwe map meer aanmaken; heb nl. het hoogste aantal bereikt. In Google-mail kun je wel een label wijzigen of verwijderen.\r\nIk heb ergens gelezen dat je in het menu Bestand de optie Map moet aanwijzen en dan op Verwijderen moet klikken. Maar de optie Map staat bij mij niet in Bestand.\r\nHoe krijg ik die optie daarin of hoe kom ik van een (aantal) map(pen) af in dit e-mailprogramma? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 Helaas, dutch-online, deze gegevens staan bij mij niet boven in de balk, noch op m\'n desktop noch op de laptop (ik zou jou en/of anderen er niet mee lastig gevallen hebben). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 Dank voor je snelle beantwoordingen. Het werkt niet op mijn computers. Ik ben slim en handig maar kennelijk vandaag niet ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2010 Beste dutch-online,\r\n\r\nIk ben eruit! Het volgende moet je doen:\r\n\r\nMet muisaanwijzer naar \'Mappen\' in de linkerkolom(niet erop klikken). Rechts ernaast verschijnt een zonnetje. Hierop klikken en daarna in verschijnend menu klikken op \'Mappen beheren\'. Nu kun je kiezen uit: Nieuw / Naam wijzigen / Verwijderen. Hokje van de te verwijderen map selecteren en klikken op Verwijderen.\r\n\r\nEen mens is nooit te oud om te leren ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen