Ga naar inhoud

Albumhoesjes op TV mediaplayer

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb een lcd tv Samsung met \'ingebouwde\' mediaplayer. \r\nVia USB heb ik een externe harde schijf aangesloten waarop de gebruikelijke fotos, filmpjes en vooral muziek staan.\r\nDe muziek bibliotheek is samengesteld uit geripte koopcds (vnl geript met i Tunes) en gedownloade muziek van diverse bronnen.\r\nDe mapjes voorzie ik zelf handmatig van het juiste albumhoesje.\r\nAls ik deze muziek afspeel via i Tunes op de laptop, dan zie ik de hoesjes wel altijd, doch \r\nbij het afspelen van de muziek op tv zie ik bij sommige albums wel, soms niet de albumhoesjes verschijnen.\r\nIk heb al één en ander uitgetest.\r\nZo plaats ik het hoesje op de map en nogmaals in de map zelf, doch dit helpt niet.\r\nErgens las ik dat je de afbeelding \'folder.jpg\' moet noemen, doch ook geen resultaat.\r\nAnderzijds is het zo dat er albums zijn waar geen spoor te bekennen is van een jpg bestand in de map en toch staat er een hoesje bij het afspelen.\r\nHeeft iemand een oplossing ?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
heb na zoeken zelf de oplossing gevonden !\r\n\r\nde faq man had ook reeds een antwoord geformuleerd, doch vond een eigen manier hoe ik het moet doen...\r\n\r\neen album met fotohoes gewoon selecteren in mijn iTunes bibliotheek en de selectie vervolgens verslepen\r\nnaar de externe harde schijf en die aansluiten op de tv! \r\n\r\nbij elke song staat nu de juiste cover op de tv mediaplayer.\r\n\r\n\r\n:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...