Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 beste mensen ik heb de complete dvd box van frasier geript naar me pc en omgezet naar .avi en ik heb de subtitels ook over gezet maar hoe kan ik dan samen met die srt bestanden te gelijk laten af laten spelen met .avi ik wil ze namelijk op me xbox streamen zodat ik het kan kijken alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Kijk eens naar het afspeelprogramma VLC. Die kan ondertiteling afspelen én streamen. Hoe streamen naar xbox in z\'n werk gaat weet ik niet, maar ik geloof wel dat dat met VLC kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 In principe moet het zo zijn dat als je het AVI bestand en het SRT bestand dezelfde naam geeft en in de zelfde map zet dan zou de Xbox dit automatisch moeten pakken. (mits de XBOX dit ondersteund) Zo werkt het namelijk wel bij een mediaplayer.\r\n\r\nVoorbeeld: Inception.avi en Inception.srt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 Met MKVToolNix kan je de ondertiteling zelf samenvoegen met het videobestan, zodat je dus 1 bestand hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen