Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Goede avond, een van mijn kinderen heeft waarschijnlijk de Twin window instelling uitgeprobeerd, alleen is er een probleem, ik heb maar een scherm.\r\nIk krijg mijn cursor wel in beeld, maar met rechter muisknop, krijg ik geen tekst te zien.\r\nHoe krijg ik mijn scherm nu weer op primair?\r\nHEEEEEEELP:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 [QUOTE]waarschijnlijk de Twin window instelling uitgeprobeerd,[/QUOTE]\nHoe weet je dat? Als dat met een knop is gebeurd, bijv de Fn-toets icm een van de F-toetsen, dan nog eens op die knop(-combinatie) drukken.\nAls dat niet helpt, start nog eens op in de Veilige modus (F8-toets trommelen direct na opstarten) en dan opteren voor Laatste goed werkende configuratie. \n(PS haal die roep om hulp even weg, het is wel duidelijk dat je om hulp vraagt en die krijg je hier heus wel) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Ook met 2 schermen ingesteld zou je met de rechtermuisknop op een enkel scherm ook een schermpje met wat keuzes moeten zien. Zie je wel een taakbalk en iconen etc.?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Instellingen voor je beeldscherm zijn ook toegankelijk via het configuratiescherm:\n\n[code]Configuratiescherm\\Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen\\Persoonlijke instellingen[/code]\n\nVia die route kom je in hetzelfde menu als rechtsklik --> Eigenschappen. Waarschijnlijk kom je er dan wel uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen