Ga naar inhoud

hotmail linken werken niet meer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

een link versturen nog ontvangen werkt niet meer. Zodar ik een link typ staat hij goed en is ie blauw, maar zodra ik hem verstuur word hij zwart, gewone tekst dus!\r\nIk heb al bij beveiliging gekeken, maar alles staat goed\r\nOp internet aan de snuffel gegaan, een hoop mensen hebben er last van, zie echter nergens een oplossing\r\nIk heb niks veranderd, plotseling was het er, iemand een idee?
Link naar reactie
wat ik bedoel is: in je msn als je daar een link inplakt of typt is hij blauw en dus werkend, zodra je op enter klikt en het dus in het gesprek venster komt niet meer, dan word hij zwart is het gewone tekst!\nSinds kort heb ik dat, en na wat gegoogle zie ik dat het probleem bij heel wat mensen begint op te duiken\nIk heb het programma verwijderd en geherinstalleerd, haalde niks uit, zelf draai ik met XP, maar Vista en Windows 7 gebruikers hebben er ook last van\n[URL=\"http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=1201841&findpost=1201853\"]Hier[/URL] zie je een omschrijving en afbeelding\nZelf ben ik altijd erg voorzichtig en open NOOIT iets dat ik niet ken, maar heb zelf het idee dat het vrij nieuw is, dit probleem, en dat het om een virus gaat.
Link naar reactie
Dit lees ik daar: [url]http://www.pctuts.be/content/linken-oude-live-messenger-werken-niet-meer-733/[/url]\n\n[I][COLOR=\"Blue\"]Softwaregigant Microsoft heeft oude versies van chatprogramma Windows Live Messenger aangepast zodat gebruikers geen links naar websites meer kunnen aanklikken. Het bedrijf heeft dit gedaan om de verspreiding van een nieuwe softwareworm tegen te gaan. De worm, die door Microsoft niet met naam genoemd wordt, verspreidt zichzelf door webadressen naar schadelijke sites in chatvensters te plaatsen. Omdat URL\'s in Windows Live Messenger automatisch omgezet worden naar links, is het voor de worm erg makkelijk om via dit programma zichzelf te verspreiden. Gebruikers kunnen wel gewoon het adres kopiëren en in een browser plakken.\n\nDe blokkade geldt niet voor de nieuwste versie van Messenger. Deze maakt namelijk al gebruik van een nieuw type beveiliging waarbij een link automatisch gescand wordt en de gebruiker op de hoogte wordt gebracht van gevaar als dat aanwezig is.\n\nWanneer de blokkade opgeheven wordt, is nog onbekend.\n[/COLOR][/I]\nDus dan zou het aan de gebruikte versie kunnen liggen. Ik gebruik Versie 2009 (Build 14.0.8117.416) en daar werkt het gewoon.\n\nNiek
Link naar reactie
Goed gevonden Niek, dat geeft te denken. Meestal is het een eindeloze weg van proberen om dit soort \'fouten\' op te lossen.\n\n(De eerste reactie daar geeft net zoveel te denken trouwens:\n\"[I]Of wel willen ze dat iedereen overstapt naar de nieuwe Live Messenger...[/I]\")\nWel- of ook verd*md raar dat als MS zo\'n netwerk heeft liggen (ready to go...) dat ze de gebruikers dan niet even een berichtje sturen.....\n\nHier nog wat:\n[url]http://windowsteamblog.com/windows_live/b/windowslive/archive/2010/11/12/security-alert-active-links-in-messenger-2009-temporarily-turned-off-to-prevent-a-malicious-worm.aspx[/url]
Link naar reactie
Top reuze bedankt, ik ga vandaag jou versie van msn even proberen.\nCompleet absurd dat ze daar geen bericht van doen, kon er zelf ook niks van vinden, wel van mensen met soort gelijke problemen.\nWat die worm betreft, ach er vliegt van alles via msn rond, mailbommen ect en msn zelf is zo lek als een mandje volgens mij, maar ja al mijn kennissen gebruiken het, dus ik moet wel.\nLinken die ik niet ken, of verstuurd worden door mensen die offline zijn klik ik gewoon niet op\nik laat even weten later of die versie van je het probleem voor me oplost, mercie
Link naar reactie
ik heb het oude programma verwijderd, en jou versie [URL=\"http://windows-live-messenger.en.softonic.com/download#pathbar\"]hier[/URL] weggehaald, nummer klopt dus dat moet hem zijn.\nHelaas maakt het geen enkel verschil, links blijven \"dood\"\nMaakt verder ook niet zoveel uit, maar ik erger me er aan en wil dan gewoon weten waar het doorkomt\nAfijn goed weekend, and thanks for the help
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;548581]Dit lees ik daar: [url]http://www.pctuts.be/content/linken-oude-live-messenger-werken-niet-meer-733/[/url]\n\n[I][COLOR=\"Blue\"]\n\nDe blokkade geldt niet voor de nieuwste versie van Messenger. Deze maakt namelijk al gebruik van een nieuw type beveiliging waarbij een link automatisch gescand wordt en de gebruiker op de hoogte wordt gebracht van gevaar als dat aanwezig is.\n\nWanneer de blokkade opgeheven wordt, is nog onbekend.\n[/COLOR][/I]\nNiek[/QUOTE]\n\nJe zou juist de nieuwste versie moeten installeren denk ik toch? \nIk tikte wel dat het werkte bij mij, maar heb dat niet echt gecontroleerd te laatste dagen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...