Ga naar inhoud

Google Chrome

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen, installeer niet Google Chrome. Als je er toch niet zo blij mee ben, en je haal het van je pc. Dan lukt het niet meer om links in outlook te openen.\r\nIk heb diverse, op het web vermelde oplossingen geprobeerd, maar dat lukt niet. Eigenlijk gedraagt Google Chrome zich dan als een . ordinaire spawn.\r\nWat is het toch allemaal zwaar waardeloos. Neem nu Windows 7, daar zit standaard geen outlook op. Waarom niet. Ik vond Windows xp standaard het beste , maar snel kwam Microsoft met het waardeloze service pack 2.\r\nOok de niet langere ondersteuning van XP. Waar slaat het op.Jammer dat er geen Linux versie is waarmee elke simpele pc gebruiker kan werken
Link naar reactie
Ik heb Chrome ook geprobeerd maar Firefox bevalt me beter dus Chrome gedeinstaleerd. Geen enkel probleem gezien en ook ik heb Microsoft Office met Outlook. Heb je het via het configuratiescherm verwijderd of gewoon de map weg gegooid? Het lijkt erop dat je het laatste hebt gedaan.\nEen Linux versie van Windows??? Heb je wel enig idee van wat een Operating Systeem eigenlijk is?
Link naar reactie
Je vraag is niet duidelijk.\r\nVoor mij is Chrome de beste en verwijderen geeft geen problemen zover ik weet.\r\nEn wat betreft de email clients:\r\nMS-Outlook is niet gratis en zit in Office.\r\nOutlook Express werd geleverd tot en met XP, een SP heeft daar niets mee van doen XP zit nu op SP3.\r\nSinds Vista is outlook express niet meer bruikbaar.\r\nIn seven heb je de keuze:\r\nWindows Live Mail binnen halen of een van de vele andere zoals,\r\nFirebird, SeaMonkey deze zijn gratis.\r\nThe Bat niet gratis.\r\nOf incredimail het doet in seven weet ik niet.\r\n\r\nEr is ook een forum voor Chrome bij Google:\r\n[url]http://www.google.com/support/forum/p/chrome?hl=nl[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=nixon007;548705]Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder. Wat kan dat dan zijn. Als je die complete tekst op Google zet, krijg je 2 hits.[/QUOTE]\r\n\r\nNiet liegen. Je krijgt ongeveer 2.370 hits met die tekst.\r\n\r\nAfijn, je moet eens controleren welke standaardbrowser is ingesteld. Te bereiken via de optie Standaardprogramma\'s direct in het startmenu en dan Standaardprogramma\'s instellen. Selecteer daar in het linker lijstje de browser die je wilt gaan gebruiken en stel \'m vervolgens aan de rechterkant als standaard in.
Link naar reactie
Duidelijk dat er geen standaard browser bekend meer is bij het systeem.\nIn Firefox of IE(tzal hier over windows gaan) instellen dat het de standaard browser mag zijn.\n\nHeb zelf ook Chrome er weer afgegooid maar voornamelijk omdat er dagelijks maar updates bleven komen. Had ik geen zin meer in en gebruikte die toch al niet als hoofdbrowser.
Link naar reactie
Uit dit alles blijkt, dat Google Chrome toch voor irritatie zorgt, als je er vanaf wil. Het zelfde had ik pak weg 1 jaar geleden met avg free.Toen noch met XP .Die liet zich ook zeer moeilijk verwijderen. Met als gevolg, dat een andere virusscanner werd tegengehouden. Ik heb toen met een tooltje van mcfee of kaspari , ik weet niet meer precies, het laatste stukje afg verwijderd. De vraag rijst dan toch, waarom dit alles.
Link naar reactie
[QUOTE=nixon007;548770]De vraag rijst dan toch, waarom dit alles.[/QUOTE]\r\nWat betreft die virusscanners: commercieel. Als je een scanner van andere makelij niet geinstalleerd krijgt, ga je misschien weer terug naar je oude scanner.\r\n\r\nOverigens bieden nagenoeg alle makers van virusscanners een tooltje aan die wel alles grondig verwijdert.\r\n\r\nWaarom Chrome niet helemaal lekker werkt komt denk ik omdat deze browser eigenlijk nog niet helemaal af is. Je ziet het ook wel aan de versienummers: die stijgen in een rap tempo. Firefox bestaat al veel langer en zit pas op versie 3. Chrome al op versie 7 in zeer korte tijd!\r\nPersoonlijk denk ik dat als Microsoft niet verplicht was het \"browserscherm\" in te voeren, Chrome nog steeds beta zou zijn geweest. Als beta kom je immers niet op dat browserscherm...
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...