Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Hallo\r\n\r\nIk heb deze nieuwe Bluray speler op het oog:\r\n[url]http://www.mediagigant.nl/index.cfm/method/main.showArtikel/ArtikelID/34A4B54D-19B9-EA41-5F5B8D5AA75D8148/M4N/1.html?utm_source=M4N.nl&utm_medium=cps&utm_campaign=m4n&TRANSID=536097369&m4n_aid=7491&4dsid=1&_df=true&4dadvn=0b5e527d344636f3336824ce9e31e020&m4n=1[/url]\r\n\r\nVoor zo ver ik weet kan je niet met dat apparaat een tv programma opnemen op dvd maar alleen op hardeschijf?.\r\n\r\nBestaat er misschien ook een programma waar mee je een tv programma die je op de hardeschijf hebt staan van je bluray speler kan overzetten naar de pc zo dat je die dan toch op dvd kan branden?.\r\n\r\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Zo te lezen heeft het apparaat een wifi en lan-verbinding, dus dat zullen je mogelijkheden zijn om opgenomen programma\'s over te zetten naar de computer.\n\nMogelijk heb je daar helemaal geen software voor nodig (als de speler zich aandient als netwerkstation) en mogelijk zit de software bijgeleverd.\n\nAls je echt wilt weten hoe het werkt, ga dan aar de website van LG en zoek daar de handleiding van het apparaat. Daarin zal precies staan welke mogelijkheden er zijn om opgenomen video op de computer te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 [QUOTE=FooBar;548463]Zo te lezen heeft het apparaat een wifi en lan-verbinding, dus dat zullen je mogelijkheden zijn om opgenomen programma\'s over te zetten naar de computer.\r\n\r\nMogelijk heb je daar helemaal geen software voor nodig (als de speler zich aandient als netwerkstation) en mogelijk zit de software bijgeleverd.\r\n\r\nAls je echt wilt weten hoe het werkt, ga dan aar de website van LG en zoek daar de handleiding van het apparaat. Daarin zal precies staan welke mogelijkheden er zijn om opgenomen video op de computer te krijgen.[/QUOTE]\r\n\r\nOke bedankt voor de tip Foobar hier heb ik wat aan.\r\n\r\nMijn dvd recorder zonder hardeschijf van LG heeft soms blauw beeld door de laser die dan niet goed werkt. Nu doet die het wel weer maar soms wil het gebeuren dat hij niet goed lasert waardoor die het niet doet.\r\n\r\nVandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe met hardeschijf die ook tv programma gelijk kan opnemen maar dat kan ik helaas niet vinden.\r\n\r\nIk zal de handleiding van dat apparaat eens op zoeken.\r\n\r\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Helaas kan nergens op Google en ook niet op de site van LG de handleiding vinden van de LG HRX 570 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Kwestie van Google en even doorklikken op 1e link....\n\n[url]http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/video/LG-blu-ray-speler-HRX570.jsp[/url] \nKies voor keuze service. Daar kun je downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Bedankt voor de link helaas werkt die bij mij op Firefox niet en ook niet op internet explorer.\n\nOp firefox opent die de site van LG wel maar dan komt er geen tekst in beeld dus dat werkt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 helaas deze link [url]http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/video/LG-blu-ray-speler-HRX570.jsp[/url] opent wel maar ik krijg rechts alleen een plaatje in beeld en voor de rest is de pagina blanco:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Helaas ik krijg het niet voor elkaar.\n\nDit kreeg ik onder andere te zien maar nog veel meer van deze dingen:\n\n \n HRX570\n Ziggo gecertificeerde multimedia harddisk recorder .....\n \n \n \n \n Vergelijk (0)\n \n \n \n \n Vergelijk \n \n \n \n \n \n \n \n \n Verwijder alle \n \n \n \n Vergelijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Helaas lukt het maar niet met die link als ik die open staat er niks alleen maar een plaatje aan de rechterkant,ook op onze andere pc wil de link niet goed openen.\n\nWil 1 van jullie die handleiding misschien als bijlage toevoegen in deze discussie?,hopelijk gaat dat lukken.\n\nPascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Vandaag in een goede bui: [url]http://rapidshare.com/files/431985229/HR558CC-P.BBELLLK_MFL65225504_DUT_3rd.pdf[/url]\nHopelijk werkt die wel..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Dan krijg ik onder andere dit te zien \n\nYour Anti-Waiting-Lounge\n\n * Arcade classics\n * Regular new and exciting games\n * Personal high scores\n * Challenge friends\n\nAs a RapidPro user you have exclusive access to our brand-new Anti-Waiting-Lounge. So waiting times just fly by!\n6 reasons not to wait any longer\n\n * Maximum speed\n * Parallel up- and downloads\n * Additional secured storage\n * Additional traffic\n * Usage of the Anti-Waiting Lounge\n * No added waiting times\n\nYes, waiting sucks!\n» Find out more about RapidPro\nDo you need help?\n\n * RapidShare FAQ\n * Email Support\n * Phone Support\n\nLoading file\nYou want to load the following file\n\n[url]http://rapidshare.com/files/431985229/HR558CC-P.BBELLLK_MFL65225504_DUT_3rd.pdf19972[/url] KB\nRapidPro UserFull speed with all anti-waiting advantages\n\n * Unlimited bandwidth\n * Download starts instantly\n * Secured storage\n * Full functionalities & many extra features\n * Access to the Anti-Waiting Lounge\n * Estimated transfer time: 34 Seconds\n\nHigh-Speed Download\nSecure connection (SSL)\nFree accountSlow transfer and longer waiting times for all those, who have too much time*\n\n * Limited bandwith\n * Waiting times depending on server capacity\n * Storage not secured\n * Limited functionalities\n * No access to the Anti-Waiting Lounge\n * Estimated transfer time: 4.27 minutes\n\nSlow Download \n\nRechts bovenaan staat dan upload file en als ik daar op klik dan komt er een schermpje en dan staat er bij bestandsnaam niks dus ook hier kom ik niet verder:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Je mag er wel wat meer moeite voor doen. Alles werkt hier gewoon. Ook bij anderen werkte de vorige link direct naar de handleiding al. \nKennelijk iets aan instellingen op je pc of ........\n\nKies voor slow download. Even wachten en je zou moeten kunnen downloaden. Als je te snel/vaak kiest voor slow download zul je melding krijgen. Kwestie van later nog eens proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2010 Helaas het wil niet lukken hier:(\n\nOok op andere pc niet.\n\nAls ik op slow download druk dan komt er elke keer te staan:\n\nDownload can not be started.\n\nToo many parallel downloads from your IP address or the limit for free downloads has been reached.\nThis is usually a temporary problem and can be solved by retrying the same URL at a later time or by becoming a RapidPro-user.\nDo you want to upgrade to RapidPro? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen