Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2010 Delen Geplaatst: 16 november 2010 Als ik een .lnk bestand aanklik, wordt het bestand geopend in kladblok, dus al mijn snelkoppelingen werken niet meer. Weet iemand hoe ik dit weer ongedaan kan krijgen? Ik heb al in de configuratiescherm bij koppelingen instellen gekeken, maar kon ik het niet wijzigen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 al opgelost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Misschien wel handig om erbij te zetten wat de oplossing was, ook voor mensen die hetzelfde probleem hebben.;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2010 ik heb een of ander registerbestand gedownload en die toen geopend, even opnieuw inloggen en alles werkte weer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 Waarschijnlijk een register fix van Kelly\'s Corner die de bestands associaties herstelt denk ik.? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen